Beantwoord

Pukcode prepaid opvragen

  • 22 February 2020
  • 7 reacties
  • 152 keer bekeken

Goede avond 

Ik ben al vanaf gisteren bezig om mijn puk code te vinden en ben m denk ik echt kwijt nu is mijn telefoon dus geblokkeerd en kan er niets meer mee 

Het is een prepaid nog van hi

Kan m niet opvragen want dan krijg je een sms en aangezien die geblokkeerd is ontvang ik de sms dus niet ..…

Hoe nu verder :grin:

 

Groetjes caar

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 24 February 2020, 12:32

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Caar 

Bij KPN kan je het ook online opvragen via dit formulier klik hier op de website. Dan heb je alleen je 06-nummer en simkaartnummer nodig. Of dit ook voor deze oude(re) Hi prepaid simkaart werkt weet ik niet, maar je kan het proberen.

Zet anders je pers. gegevens in je KPN forum profiel, dan kan een KPN moderator je misschien helpen. Zet 06-nummer en simkaartnummer daar in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.

Hallo @Caar 

Bij KPN kan je het ook online opvragen via dit formulier klik hier op de website. Dan heb je alleen je 06-nummer en simkaartnummer nodig. Of dit ook voor deze oude(re) Hi prepaid simkaart werkt weet ik niet, maar je kan het proberen.

Zet anders je pers. gegevens in je KPN forum profiel, dan kan een KPN moderator je misschien helpen. Zet 06-nummer en simkaartnummer daar in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.

hoi hoi @RBxx  bedankt voor je reactie.

helaas heb ik geen simkaartnummer op mijn kaartje staan dit omdat hij klein geknipt is voor mijn telefoon.

wat kan ik verder doen?

groetjes caar

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Caar 

Dan hoop ik dat KPN nog iets voor je kan betekenen, anders is het “einde oefening” en moet je een nieuwe prepaid kopen. Maar dan ben je wel het oude beltegoed én telefoonnummer kwijt.

 Zet de beschikbare informatie in je  KPN forum profiel, dan kan een KPN moderator voor je kijken.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Caar, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas blijven er dan weinig opties over. Ik zou in het vervolg willen aanraden om het kaartje waar je de simkaart uit drukt te bewaren, zodat je niet meer voor dit dilemma komt te staan! Voor nu heb ik je een privébericht gestuurd met de pukcode. Laat je even weten of het hiermee gelukt is?:blush:

Naast het aflezen van je simkaart kan je het simkaartnummer ook terug vinden in je telefoon.

 

Voor Apple gebruikers is dit heel eenvoudig. Open de instellingen-app op je telefoon en klik vervolgens op ‘Algemeen’ en daarna op ‘Info’. Op deze pagina vind je het ICCID nummer, dit is een andere naam voor het simkaartnummer.

 

Voor Android gebruikers ligt het iets ingewikkelder. In de telefoon zelf is het simkaartnummer niet te vinden. Android gebruikers kunnen wel een applicatie downloaden om het simkaartnummer te achterhalen. De app heet SIM Card.

Hi @Caar, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas blijven er dan weinig opties over. Ik zou in het vervolg willen aanraden om het kaartje waar je de simkaart uit drukt te bewaren, zodat je niet meer voor dit dilemma komt te staan! Voor nu heb ik je een privébericht gestuurd met de pukcode. Laat je even weten of het hiermee gelukt is?:blush:

 

 

Het is gelukt gelukkig ik heb hem nu opgeschreven 3 x en op veilige plekken gelegd zodat ik m niet nog een keer kwijt kan raken.

 

Bedankt voor de hulp 

Groetjes caar

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Caar, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas blijven er dan weinig opties over. Ik zou in het vervolg willen aanraden om het kaartje waar je de simkaart uit drukt te bewaren, zodat je niet meer voor dit dilemma komt te staan! Voor nu heb ik je een privébericht gestuurd met de pukcode. Laat je even weten of het hiermee gelukt is?:blush:

 

 

Het is gelukt gelukkig ik heb hem nu opgeschreven 3 x en op veilige plekken gelegd zodat ik m niet nog een keer kwijt kan raken.

 

Bedankt voor de hulp 

Groetjes caar

Dat is fijn om te lezen. Graag gedaan uiteraard. :)

Reageer