Beantwoord

Rabomobiel simkaartnummer ivm nummerbehoud

• 19 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 530 keer bekeken

Dag,

ik wil mijn Rabomobiel nummer meenemen naar een andere provider.

Echter, steeds wordt de aanvraag afgewezen omdat mobiel nummer en simkaartnummer niet door KPN herkend worden.

Ik las in een post van Robin op 12/10 hoe je van 19 cijfers naar 8 cijfers kan omzetten, maar helaas.

Ik heb simkaartnummer van 18 posities gevolgd door RMP2.

Wil iemand van KPN mij verder helpen?

Groet, Irene.

icon

Beste antwoord door Irene-Z 19 oktober 2015, 11:39

Irene-Z schreef op 19 okt '15 om 11:18u

RobinFlikkema schreef op 19 okt '15 om 10:46u

Hoi,

Ik heb zelf ook nog 2 rabomobiel simkaarten maar geen "RMP2". Heb je voor deze Simkaart MijnKPN? Dan kan je daar ook je simkaart nummer checken. Als je een Android apparaat hebt is er een app die " Sim Card" heet die je simkaart nummer weergeeft en bij iOS kan je je iccid (simkaart nummer) vinden onder Instellingen.

Robin Dag Robin,

het nummer staat zo op het simkaartje.

Ik had dus conform jouw post daaruit 8 cijfers samengesteld , maar ook helaas.

Het is nog een normaal formaat sim en die past niet in de iphone of de MS Lumia.

Je zou toch verwachten dat je via een tool niets anders uitleest dan op het kaartje staat.

Groet Irene.

Magie magie !!!

krijg vanmorgen bericht van T-Mobile dat KPN had afgewezen , maar net bericht van T-Mobile dat nummerportering is goedgekeurd.

Gehanteerde simkaart nummer was conform wat Robin had aangegeven.

Eigenlijk zou dat soort info op de nog seeds bestaande Rabomobiel portal moeten staan. Voorkomt hoop vragen.

In ieder geval bedankt.

Groet, Irene.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Ik heb zelf ook nog 2 rabomobiel simkaarten maar geen "RMP2". Heb je voor deze Simkaart MijnKPN? Dan kan je daar ook je simkaart nummer checken. Als je een Android apparaat hebt is er een app die " Sim Card" heet die je simkaart nummer weergeeft en bij iOS kan je je iccid (simkaart nummer) vinden onder Instellingen.

Robin

Hoi,

Robin 
Dag Robin,

Het is nog een normaal formaat sim en die past niet in de iphone of de MS Lumia.

Je zou toch verwachten dat je via een tool niets anders uitleest dan op het kaartje staat.

Groet Irene.

Irene-Z schreef op 19 okt '15 om 11:18u

Hoi,

Robin Dag Robin,

Groet Irene.

Magie magie !!!

krijg vanmorgen bericht van T-Mobile dat KPN had afgewezen , maar net bericht van T-Mobile dat nummerportering is goedgekeurd.

Gehanteerde simkaart nummer was conform wat Robin had aangegeven.

Eigenlijk zou dat soort info op de nog seeds bestaande Rabomobiel portal moeten staan. Voorkomt hoop vragen.

In ieder geval bedankt.

Groet, Irene.

Reageer