Re: Prepaid melding MijnKPN Zakelijk met abonnemen

• 12 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 533 keer bekeken

Ik heb dit probleem bij de gewone versie van MijnKPN Zakelijk. Ik heb de nieuwe beta versie nog niet eens geprobeerd. Ik heb over dit probleem al 2 x gebeld met KPN, maar tot nu toe is het niet opgelost. Als ik inlog op MijnKPN Zakelijk dan krijg opent het systeeem met een prepaid pagina en niet met de pagina dat ik mijn mobiele nummer moet koppelen, terwijl ik al jaren een abonnement heb. Dit was vroeger een normaal KPN prove mobiel abonnement, maar ik begin juli omgezet naar een zakelijk abonnement. Ik heb hiervoor zelfs een nieuwe MijnKPN Zakelijk login naam aangemaakt. Tevens is vorige week mijn aanvraag voor online beheer goedgekeurd en geaktiveerd. Ik kan echter niets online doen op dit moment, want ik kan mijn mobiele nummer niet koppelen, want het systeem denkt dat ik een prepaid telefoon heb.

Graag z.s.m. hulp. Indien u alleen voor MihnKPN beta verantwoordelij bent dan graag mijn vraag doorzetten naar een van uw collega's.

Alvast bedankt,

jcms

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Beste jcms,

Bedankt voor je bericht! Wil jij in een privé bericht aan mij sturen: je 06-nummer, klantnummer en mijnKPN gebruikersnaam? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Reageer