Beantwoord

registratie simkaart mislukt

  • 3 maart 2021
  • 2 reacties
  • 144 keer bekeken

Na haar telefoon een lange tijd niet te hebben gebruikt krijgt mijn moeder nu de melding “Registreren SIM kaart mislukt”.

Nu ben ik er al achter dat dit komt omdat ze te lang geen betaalde handeling heeft uitgevoerd, maar kan deze sim kaart nog opnieuw geactiveerd worden? Zo ja, hoe dan?
Zo nee, kan ze haar huidige telefoonnummer dan nog wel gebruiken?

icon

Beste antwoord door Jose_ 3 maart 2021, 13:22

Hoi @Laurajansenvanrooij, welkom op het forum!

Wat onhandig, maar zoiets kan eens gebeuren! Het is even afhankelijk van hoe lang jouw moeder het prepaid simkaartje niet heeft gebruikt. Is er 6 maanden geen betaalde handeling uitgevoerd, dan kan ze de simkaart opnieuw activeren door het beltegoed op te waarderen (binnen 90 dagen). Heeft je moeder langer dan 9 maanden geen betaalde handeling uitgevoerd, dan is de simkaart definitief geblokkeerd en is het beltegoed komen te vervallen.

Jouw moeder kan eventueel een nieuwe prepaid simkaart kopen via onze site: Prepaid van KPN

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hoi @Laurajansenvanrooij, welkom op het forum!

Wat onhandig, maar zoiets kan eens gebeuren! Het is even afhankelijk van hoe lang jouw moeder het prepaid simkaartje niet heeft gebruikt. Is er 6 maanden geen betaalde handeling uitgevoerd, dan kan ze de simkaart opnieuw activeren door het beltegoed op te waarderen (binnen 90 dagen). Heeft je moeder langer dan 9 maanden geen betaalde handeling uitgevoerd, dan is de simkaart definitief geblokkeerd en is het beltegoed komen te vervallen.

Jouw moeder kan eventueel een nieuwe prepaid simkaart kopen via onze site: Prepaid van KPN

Reputatie 6
Badge +9

@Laurajansenvanrooij Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer