Beantwoord

Registreren bij KPN

• 1 december 2017
  • 2 reacties
  • 170 keer bekeken

Voor mijn zoon heb ik bij KPN een prepaid kaartje gekocht waar 2,50 beltegoed op staat. Wanneer hij zich zou registreren, kreeg hij 7,50 van KPN cadeau. Bij het invullen van het mailadres heb ik mijn email ingevoerd. Omdat ik al klant ben van KPN, kon zijn nummer aan mijn acount toegevoegd worden. Heel handig maar wat een beetje jammer is, is dat hij de 7,50 niet krijgt nu.

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Erwin_ 5 december 2017, 11:21

Dag romster. Welkom op het forum.

Een misverstand. Begrijpelijk. Die bonus is een tevens een stimulans voor mensen om een account te registreren.
Ik ben zo vrij geweest om 7,50 op zijn account bij te schrijven. Dat scheelt ons een hoop gedoe met loskoppelen en eigen account aanmaken ( waarvan ik niet eens zeker weet op het uberhaupt kan )

Check morgen even z'n beltegoed. Mocht het dan nog niet opgewaardeerd zijn, geef me een seintje 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag romster. Welkom op het forum.

Een misverstand. Begrijpelijk. Die bonus is een tevens een stimulans voor mensen om een account te registreren.
Ik ben zo vrij geweest om 7,50 op zijn account bij te schrijven. Dat scheelt ons een hoop gedoe met loskoppelen en eigen account aanmaken ( waarvan ik niet eens zeker weet op het uberhaupt kan )

Check morgen even z'n beltegoed. Mocht het dan nog niet opgewaardeerd zijn, geef me een seintje 🙂
Het staat erop hoor, dank je wel!

Reageer