Beantwoord

Registreren prepaid kaart

  • 28 September 2019
  • 15 reacties
  • 1169 keer bekeken

Badge
Gisteren een KPN prepaid kaart gekocht voor een GPS tracker. Gelijk geactiveerd en geregistreerd. Helaas is het toegezegde extra beltegoed van 7,50 euro nergens terug te vinden ook niet via *107#. Heeft u enig idee wat er is misgegaan ?.
icon

Beste antwoord door Kees517 2 October 2019, 12:55

Bekijk origineel

15 reacties

Het kan een paar uur (tot wel 48 geloof ik) duren voordat het 'registratie'-tegoed er is. Heb je in de tussentijd al weer eens gecheckt via *107# [beltoets] ?
Badge
Zojuist gekeken en helaas op *107# nog geen bijschrijving.
Mijns inziens heb je voor een GPS-tracker ook een data-only kaart nodig die met 097 begint en niet kaart die met 06 begint.
@Jan-D , er mag wel een prepaid (die met 06 begint) in.
W.b. abonnement zou je gelijk hebben, dan mag er alleen een data only abo (0970) in.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Kees517, bedankt voor je bericht!

Normaliter zou het tegoed er inderdaad binnen een werkdag sowieso op moeten staan.. Heb je het vandaag nogmaals gecontroleerd? Mocht het er nog niet bij staan, wil je dan kijken of de benodigde gegevens (zoals naam, postcode + huisnummer, e-mailadres) wél in MijnKPN zichtbaar zijn bij dit 06-nummer?

Verder ontvang ik het 06-nummer graag zodat ik het kan controleren. Wil je deze toevoegen bij persoonlijke informatie in je Forum profiel?

Ik hoor graag van je!
Badge
Ik heb nogmaals naam postcode enz. ingevuld en ook een controle uitgevoerd door SALDO naar 1266 te SMS en, maar er staat alleen nog 2,20 euro op van het 2,50 start tegoed, dus geen 7,50 euro na registratie. Ik kan nergens een omgeving vinden waar ik veilig een 06 nummer kan achterlaten.
Reputatie 7
Badge +21
@Kees517 bij persoonlijke opmerkingen (staat privé achter!) of bij mobiel klantnummer erbij. Je mag mij ook een privébericht sturen.
Badge
Ik heb het vermeld onder persoonlijke opmerkingen.
Het REGISTRATIE-tegoed is UITSLUITEND te checken via *107# [beltoets]. 😉 .

Dit tegoed wordt alleen aangesproken bij bellen en sms-en in Nederland en naar Nederlandse nummers.
Badge
Ik heb net gekeken en inderdaad er is nu 7,50 euro beltegoed bijgeschreven waarvoor dank.
Gisterenavond nog gekeken met *107# maar toen was het nog niet bijgeschreven. Peter bedankt voor je interventie.
Er waren meer opmerkingen dat het even (wat langer) op zich liet wachten...
Ben niet de enige zie ik met het activeren van mijn gratis beltegoed. Heb vele pogingen gedaan om dit bedrag bijgeschreven te krijgen maar zonder resultaat. Heb gekozen voor KPN, dacht hierin vertrouwen te hebben maar tot nu toe niet. Vind de menustructuur moeilijk en kom niet rechtstreeks uit bij wat ik wilde doen het gratis beltegoed ontvangen. Wat kan ik nog doen. Ik had gedacht dit via een eenvoudige manier te krijgen. Helaas niet.
Zoals vermeld m.b.t. het registratietegoed:
Het REGISTRATIE-tegoed is UITSLUITEND te checken via *107#
[beltoets]

. 😉 .

Dit tegoed wordt alleen aangesproken bij bellen en sms-en in Nederland en naar Nederlandse nummers.

Hiervoor een account (MijnKPN) aanmaken, met een KPN ID.
Zie bovenaan homepage: inloggen. Evt. eerst registreren (KPN ID maken)
In MijnKPN het prepaidnummer toevoegen.
Reputatie 7
Badge +21
@HERO-52, lastig dat het bij jou ook niet meteen lukt! Heeft bovenstaande reactie van Peter je geholpen? Nadat je een KPN ID hebt gemaakt en hebt ingelogd in MijnKPN dien je het product te koppelen (verificatie sms). Jouw gegevens zijn dan bij ons bekend, en dan krijg je het € 7,50 tegoed bijgeschreven.

Kan je aangeven of dit inmiddels gelukt is? 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@HERO-52 , ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je hier nog hulp bij nodig hebt?

Reageer