Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen

• 26 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 522 keer bekeken

Beste,

Ik wil mijn opwaarderen via sms inschakelen. maar er staat constant we zijn nu uw betalingsgegevens aan het controleren. dit duurt heel lang. Ik weet niet hoe dit komt want ik heb nooit een rekeningsnummer ingevul voor mijn kpn. hebben jullie een oplossing voor mij ?

M.V.G. rasb

icon

Beste antwoord door Joran 28 oktober 2015, 21:01

Dag rasb, welkom op het forum!

Dat is inderdaad vreemd. Kun je nog eens inloggen op MijnKPN, eerst je rekeningnummer invullen en vervolgens nog eens proberen om SMS opwaarderen in te schakelen? Als dit niet meer lukt via het MijnKPN account kun je proberen een nieuw account aan te maken en het dan in deze volgorde te doen. Ik hoor graag of het zo is gelukt, ik zal actie ondernemen als dat niet het geval is.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Dag rasb, welkom op het forum!

Dat is inderdaad vreemd. Kun je nog eens inloggen op MijnKPN, eerst je rekeningnummer invullen en vervolgens nog eens proberen om SMS opwaarderen in te schakelen? Als dit niet meer lukt via het MijnKPN account kun je proberen een nieuw account aan te maken en het dan in deze volgorde te doen. Ik hoor graag of het zo is gelukt, ik zal actie ondernemen als dat niet het geval is.

Reageer