Beantwoord

Saldo van ongebruikt prepaid nummer overzetten op ander nummer

• 21 mei 2018
  • 1 reactie
  • 266 keer bekeken

Ik heb twee mobiele telefoons, een simpele en een smart phone. De simpele gebruik ik niet meer, dus wil ik het resterende saldo overschrijven op mijn andere (prepaid) smart phone. De bedoeling is om daarna voor de smart phone een abonnement te nemen.
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 mei 2018, 19:06

Hallo Schilderes, welkom op ons Forum!
Ik kan me voorstellen dat twee toestellen en twee 06-nummers uiteindelijk iets teveel wordt. Om hoeveel tegoed gaat het precies? Het overzetten van beltegoed van het ene KPN prepaid nummer naar het andere KPN prepaid nummer is namelijk niet mogelijk. Als het had gekund, had ik het graag voor je in orde gemaakt.. Gaat het nog om veel, kan je het tegoed het beste opmaken voordat je de simkaart niet meer gaat gebruiken. Je kan de simkaart in dat geval misschien in je smartphone stoppen en tijdelijk gebruiken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hallo Schilderes, welkom op ons Forum!
Ik kan me voorstellen dat twee toestellen en twee 06-nummers uiteindelijk iets teveel wordt. Om hoeveel tegoed gaat het precies? Het overzetten van beltegoed van het ene KPN prepaid nummer naar het andere KPN prepaid nummer is namelijk niet mogelijk. Als het had gekund, had ik het graag voor je in orde gemaakt.. Gaat het nog om veel, kan je het tegoed het beste opmaken voordat je de simkaart niet meer gaat gebruiken. Je kan de simkaart in dat geval misschien in je smartphone stoppen en tijdelijk gebruiken.

Reageer