Beantwoord

SIM-kaart besteld én betaald, maar blijkt niet op voorraad en klantenservice kan order niet vinden

  • 21 June 2019
  • 6 reacties
  • 162 keer bekeken

Reputatie 1
Gisteren een prepaid Sim-kaart incl. 1GB besteld (en betaald) en hiervan heb ik een bevestiging ontvangen. De postbode liep vanmorgen door dus ik kijk bij mijn bestelgegevens op jullie website op de zending te kunnen volgen. Hier staat tot mijn verbazing dat het product tijdelijk niet op voorraad is!
Ik bel vervolgens de klantenservice en die kunnen mijn bestelling niet vinden en mij ook niet verder helpen. Het advies is even af te wachten! Dit ben ik helemaal niet van KPN gewend. Volgens de medewerker aan de telefoon zijn Sim-kaartjes gewoon altijd op voorraad. Wat nu??
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 June 2019, 16:56

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1
Als ik nu opnieuw kijk bij mijn bestelgegevens blijkt mijn order te zijn geannuleerd!!! En wat gebeurt er nu met mijn betaling??
Reputatie 6
Badge +6
Je bent niet de 1e waarbij de bestelling van een prepaid simkaart niet soepel verloopt.

Blijft wel vreemd verhaal.

Want uiteraard heeft KPN deze kaartjes gewoon op voorraad, een 1GB bundel kan ook gewoon op elke willekeurig simkaartje worden gezet, dus het is niet zo dat het speciale simkaarten zijn of zo.

🤔
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Gea07, Welkom op het forum. Ook ik zie deze berichten wat vaker voorbij komen de afgelopen tijd en dat is vreemd. Ook ik ben in de veronderstelling dat wanneer iets niet op voorraad is, je het ook niet kunt bestellen. Je kunt een nieuwe bestellen, maar verwacht dat je hier weer tegenaan loopt. Je zou een nieuwe simkaart kunnen aanvragen in de winkel. Ik ga ondertussen uitzoeken hoe het kan dat dit proces niet verloopt, zoals het zou moeten. Zou je daarvoor jouw bestelnummer en postcode/huisnummer willen toevoegen aan je forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)
Reputatie 1
Hoi @Marina_ ik heb mijn forumprofiel aangepast.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Gea07, Ik heb een terugkoppeling gegeven dat het niet soepel verloopt met het aanvragen van prepaid simkaarten en een verbetervoorstel gegeven om op de website aan te geven dat de simkaarten niet op voorraad zijn wanneer dit het geval is. Hopelijk wordt dit opgepakt. Is het je gelukt om een prepaid simkaart aan te vragen in een winkel?
Reputatie 7
Badge +19
@Gea07 Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer