Beantwoord

sim kaart ontgrendelen kan niet meer na invoeren pincode

  • 2 July 2019
  • 6 reacties
  • 1233 keer bekeken

Kan niet meer bellen of gebeld worden nadat ik de pukcode moest invullen en de pincode. Ik heb mijn eigen pincode ingevuld en nu heb ik geen pogingen meer over. Hoe krijg ik nu mijn mobiel weer ontgrendeld?
icon

Beste antwoord door Marina_ 2 July 2019, 08:17

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @RiaP, Op het moment dat je meerdere keren de verkeerde pincode hebt ingevoerd, wordt er inderdaad ter controle een pukcode gevraagd. Wanneer je de pukcode hebt ingevoerd dien je 2x (ter bevestiging) de nieuwe pincode in te voeren. Dit kan 0000 zijn, en nogmaals 0000, of een zelfgekozen pincode. Wanneer je de pukcode meerdere keren verkeerd hebt ingevuld, wordt de simkaart geblokkeerd en kun je deze simkaart niet meer deblokkeren. Het enige wat we kunnen doen is een nieuwe simkaart voor je aanvragen. Je krijgt dan wel weer je eigen nummer. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik een nieuwe simkaart voor je aanvragen.

Het duurt wel minimaal één werkdag voordat je de simkaart in huis hebt. Als je snel weer bereikbaar moet zijn, dan raad ik je aan om langs een telefoon of KPN winkel te gaan om dit zo snel mogelijk op te lossen!
Goedemiddag Marina, ik zal mijn forumprofiel aanvullen en zou het heel fijn als je een nieuwe simkaart voor me kunt aanvragen.
Marina, ik wil mijn mobiele nummer op mijn forumprofiel wel invullen, maar ik krijg dan ter verificatie per sms een code toegestuurd en daar zit het probleem want ik kan geen smsjes ontvangen en ook niet gebeld worden. Hoe kan ik nu mijn gegevens aan je doorgeven?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ria, Vermoedelijk ben je een KPN ID aan het aanmaken. Dit is niet nodig. Je kunt via deze link je forumprofiel aanvullen.
Marina, hartelijk dank voor alle moeite, ik heb al een nieuwe simkaart aangevraagd.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @RiaP, Geen probleem, fijn om te lezen dat je inmiddels een nieuwe simkaart hebt 🙂 Mocht je toch nog vragen hebben, dan weet je mij te vinden! Fijne avond gewenst!

Reageer