Vraag

Sim-kaart vervallen, 3 weken na aankoop

• 14 september 2016
  • 3 reacties
  • 166 keer bekeken

Ik probeer net een KPN prepaid simkaart te activeren die ik ongeveer 3 weken heb gekocht voor 9.99. Dit lukte niet aangezien de telefoon geen service aangaf. Inmiddels is mij duidelijk waarom. De vervaldatum verrmeld in de verpakking is nl 5-08-2016. Hoe kan ik dit oplossen. Ik heb hem gekocht met andere boodschappen, en de bon heb ik dus niet meer.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Auw, wat vervelend om een simkaart te kopen en tot de conclusie te komen dat hij al (zo goed als) verlopen is. Daar had de supermarkt toch beter op mogen controleren...

Ik denk dat een KPN Moderator de situatie wel recht kan zetten. Ik raad je aan om nog eventjes te wachten tot iemand van KPN antwoord 🙂
Reputatie 7
Badge +31
Dat moet al ongelooflijk lang in de winkel hebben gelegen. Want prepaidkaarten zijn minstens 5 jaar valide als ze naar de winkel gaan.
Ondanks dat je de bon niet meer hebt ( oeps:( ) zou ik toch even teruggaan naar die winkel met het complete pakketje. Niet geschoten is altijd mis.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Henk! Bizar probleem dit, ik kan me niet herinneren dit vaker te hebben gehoord.

Helaas kan ik geen simkaart activeren die is verlopen. Het advies om even terug te gaan naar de winkel lijkt me voor nu het best. Mogelijk hangen er nog veel meer simkaarten die al over datum zijn en kun je direct een nieuwe meekrijgen.

Reageer