Beantwoord

SIM-kaart wordt niet herkend in iPhone 6 plus

• 24 september 2018
  • 1 reactie
  • 67 keer bekeken

Recentelijk heb ik een 3-in-1 prepaid SIM-kaart gekocht. Bij het insteken van deze kaart in mijn iPhone6plus, blijkt dat de telefoon de SIM-kaart niet herkent en de melding No SIM weergeeft. Dit terwijl mijn telefoon mijn oude SIM-kaart, en de SIM-kaart van een paar vrienden zonder problemen accepteert.

Ik heb allerlei suggesties uitgeprobeerd, waaronder vliegmodus aan/uit zetten, de telefoon updaten, etc., maar niets schijnt succesvol te werken.

Ik hoop het probleem snel te kunnen oplossen.
icon

Beste antwoord door Erik_ 25 september 2018, 16:46

Hoi JeiJei, welkom op het forum! Goed dat je al getest hebt of de telefoon andere simkaarten wel accepteert. Heb je de test ook andersom gedaan? Dat wil zeggen, gekeken of je nieuwe simkaart wel herkend wordt in andere toestellen? Want als die het ook niet doet in een ander toestel, dan is er waarschijnlijk iets mis met de sim, en kan die vervangen worden. Als de simkaart het wel doet in een ander toestel, dan ligt de oorzaak toch eerder in je telefoon.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hoi JeiJei, welkom op het forum! Goed dat je al getest hebt of de telefoon andere simkaarten wel accepteert. Heb je de test ook andersom gedaan? Dat wil zeggen, gekeken of je nieuwe simkaart wel herkend wordt in andere toestellen? Want als die het ook niet doet in een ander toestel, dan is er waarschijnlijk iets mis met de sim, en kan die vervangen worden. Als de simkaart het wel doet in een ander toestel, dan ligt de oorzaak toch eerder in je telefoon.

Reageer