Vraag

SIM only icm smartwatch, belhistorie

  • 1 February 2021
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Beste, 

 

Voor de smartwatch van mijn dochter heb ik een sim only kaart gekocht. Deze werkt prima. Echter is, zonder dat zij veel hiermee gedaan heeft (ze is 8 jr en de functies hiervoor staan uit) haar €10 beltegoed op. 

Hoe kan ik zien waaraan dit is opgegaan zodat ik hier grip op krijg? En hoe kan ik de SIM prepaid app activeren zonder dat hier een telefoon aan gekoppeld zit en dus geen activatiecode kan invullen. 

Alvast bedankt. 

 

Vriendelijke groet, 

Ilse van Vliet-Suidgeest 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Om de KPN Prepaid app te gebruiken zal je sowieso eenmalig de simkaart in een toestel moeten doen om de activatie smsjes te ontvangen.

Waaraan het op is gegaan kan alleen een moderator voor je terug zien,je kan dan het beste alvast je forum profiel updaten en onder 1 van de vakjes waar prive achter staat het mobiele  nummer en simkaart nummer invullen.

Ik zou je wel alvast als tip geven, zet de simkaart over naar het Prepaid bonus tarief plan: https://www.kpn.com/service/mobiel/prepaid-opwaarderen/bonustariefplan.htm

Dan krijg je bij een opwaardering van bv 20 e 15 euro gratis beltegoed er bij.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @IlsevVliet,

Je hebt niet meer gereageerd, kan ik je nog ergens mee helpen?