Beantwoord

Simkaart

  • 1 May 2020
  • 14 reacties
  • 316 keer bekeken

hallo ik heb het volgende probleem mijn  moeder heeft een fisic FM-2950

het probleem is dat hij na 2.55 min de verbinding verbreekt 

weet u misschien wat ik hier aan kan doen gr jan

icon

Beste antwoord door PeterG 25 May 2020, 11:32

Bekijk origineel

14 reacties

Hallo @jannes58 , ik heb de handleiding doorgenomen en vind hier niets over terug.

Misschien de helpdesk van Fysic even bellen?

 

Dat heb ik gedaan ze hebben het over pinlok maar ik heb dat volgens mij al gedaan

Hallo @jannes58 , je zou de simkaart even in een mobieltje kunnen doen en daar de pincode voor de sim er afhalen, niet echt veilig, want dan kan iedereen er mee bellen maar je kunt wel kijken of het daarmee opgelost is.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @jannes58. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat de verbinding steeds binnen 3 minuten verbroken wordt. Gaat het om dit toestel?

Helaas heb ik zelf geen ervaring met dit toestel en kan in de handleiding niets terugvinden over een PIN Lock. Heb je al geprobeerd om het simkaartje in een ander toestel te stoppen en de pincode te verwijderen, zoals @JanD voorstelde?

Reputatie 7
Badge +21

@jannes58 We hebben niets meer van je gehoord. Is het inmiddels gelukt om het probleem te verhelpen?

Hoi sorry. Maar het probleem is nog niet opgelost. Het gesprek gaat na 3min

Op dat de verbinding wordt verbroken

Reputatie 7
Badge +21

Wat vervelend dat dit nog steeds gebeurd. Zou je de simkaart in een mobiele telefoon willen stoppen om te bekijken of het daarbij ook gebeurd. Op deze manier kunnen we bekijken of het probleem in het toestel of de simkaart zit.

Reputatie 7
Badge +21

Heb je inmiddels jouw simkaart in een ander toestel kunnen testen?

Hoi. Volgens mij kan je bij dit toestel een tijdbeperking instellen. In de gebruiksaanwijzing staat namelijk het volgende:

Instellingen:
Hier vind u vier opties.
Telefooninstellingen: Hier bepaalt u de tijd, de weergavetaal,
invoer voor SMS berichten, de afbeelding in de
ruststand, of de tijd door het mobiele netwerk ingesteld
mag worden en diverse opties om de weergave aan te
passen.

Uit dat ene zinnetje leid ik dit af. Hoe? Van al die instellingen wordt het niet uitgelegd (slechte handleiding dus weer). Maar het zal zichzelf dan wel wijzen als je naar instellingen gaat.

Reputatie 7
Badge +21

@PeterG Bedankt voor jouw bericht. Dat zou kunnen of het is de tijdweergave op het toestel. @jannes58 Zou je naar instellingen willen gaan en daar bekijken of je de gesprekstijd kan aanpassen? 

Ok dat ga ik proberen thanks gr jan

Reputatie 7
Badge +21

@jannes58 Is het gelukt?

hoi vikash ik heb het helaas nog niet kunnen uitvoeren door de corona 

zo gauw ik weer op bezoek mag bij mijn moeder hoor je van me 

dank voor je reactie gr jan

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @jannes58. Het is alweer een tijdje geleden en ik heb niks meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer