Beantwoord

Simkaart activeren

• 27 februari 2018
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds een paar maanden een prepaid simkaart, maar had deze nog niet aangemeld.

Sinds eergister zegt mijn telefoon dat er geen simkaart in mijn telefoon zit. Komt dit doordat hij nog niet was aangemeld? Zo ja, is dit nu nog mogelijk? Het toestel is een One+ one.

Groet,
Kevin
icon

Beste antwoord door PeterG 27 februari 2018, 14:35

Oei, een paar maanden. Mogelijk (zeg maar gerust zeer waarschijnlijk) is in die tussentijd de uiterste aanmelddatum verlopen. Als je de verpakking nog hebt kijk even naar de datum.

Ik zie maar één mogelijkheid: een nieuwe sim kopen, het is dan wel weer een ander nummer natuurlijk en zéker niet te lang wachten met aanmelden (let op de uiterste datum). Activeren door er gewoon mee te bellen met verbinding.

Je huidige kaart gaat naar alle waarschijnlijkheid écht niet meer werken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Oei, een paar maanden. Mogelijk (zeg maar gerust zeer waarschijnlijk) is in die tussentijd de uiterste aanmelddatum verlopen. Als je de verpakking nog hebt kijk even naar de datum.

Ik zie maar één mogelijkheid: een nieuwe sim kopen, het is dan wel weer een ander nummer natuurlijk en zéker niet te lang wachten met aanmelden (let op de uiterste datum). Activeren door er gewoon mee te bellen met verbinding.

Je huidige kaart gaat naar alle waarschijnlijkheid écht niet meer werken.
Reputatie 7
Badge +19
Dag Kevin de V en welkom hier op het Forum. Net als Peter heb ik het sterke vermoeden dat je kaart inmiddels is verlopen. Dan is de beste en enige oplossing om een nieuwe te kopen, inderdaad. Ik wil het uiteraard even voor je nakijken. Daarom heb ik je een privébericht gestuurd. Wil je daar op reageren?
Reputatie 7
Badge +19
Dag Kevin. Ik heb geen reactie meer van je gelezen. Mag ik er vanuit gaan dat je een oplossing hebt gevonden? Laat het weten als er nog iets is dat ik kan doen!

Reageer