Beantwoord

Simkaart activeren

  • 17 October 2019
  • 2 reacties
  • 263 keer bekeken

Hi, Ik heb een nieuwe simkaart gekocht via KPN, na proberen te activeren is het nog steeds niet gelukt.

Het bellen, smsen kan ik nisk mee activeren. Graag verduidelijking hierin aangezien het bij meer mensen gebeurt.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 25 October 2019, 11:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @RedbullBasSnake. Welkom op het KPN Forum! Een KPN Prepaid simkaart wordt automatisch geactiveerd wanneer je het eerste gesprek voert. Standaard pincode van je SIM-kaart is 0000. Voor deze activatie moet je in Nederland zijn.Als het toch niet lukt om uit te bellen kan je het beste jouw simkaart uit het toestel verwijderen en daarna opnieuw plaatsen om het vervolgens opnieuw te proberen. Laat je mij weten of het is gelukt?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@RedbullBasSnake. Welkom op het KPN Forum! Een KPN Prepaid simkaart wordt automatisch geactiveerd wanneer je het eerste gesprek voert. Standaard pincode van je SIM-kaart is 0000. Voor deze activatie moet je in Nederland zijn.Als het toch niet lukt om uit te bellen kan je het beste jouw simkaart uit het toestel verwijderen en daarna opnieuw plaatsen om het vervolgens opnieuw te proberen. Laat je mij weten of het is gelukt?

Ik heb helaas geen reactie ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels al gebruik kan maken van jouw simkaart. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik het graag van je!

Reageer