Beantwoord

Simkaart activeren in Belgiƫ

  • 20 September 2019
  • 6 reacties
  • 516 keer bekeken

beste,

ik krijg ook mijn simkaart niet geactiveerd
icon

Beste antwoord door PeterG 20 September 2019, 14:41

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi @Gilbert182
Een prepaid simkaart kan alleen geactiveerd worden door een gesprek tot stand te brengen, een sms te sturen of internet te gebruiken. Daarvoor mĆ³et je verbinding hebben met het KPN-netwerk in Nederland.

Activeren via de website is alleen voor abonnementen.

Zit je in het buitenland met een nog niet geactiveerde prepaid dan kan een KPN moderator dit voor je doen. Die komen hier vanzelf.
Bv @Susan_
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Gilbert182, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik zag ook je privƩbericht, ik wil graag proberen om het vanaf hier te activeren! Maar ik heb hiervoor wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, 06-nummer en simkaartnummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 7
Badge +21
@Gilbert182 ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?
Beste Susan,

neen ik denk dat dit nog niet in orde is.
kan je dit eens nazien ?

tel. nr. *
Simkaartnummer *

Alvast bedankt,

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.
Reputatie 7
Badge +21
@Gilbert182, het nummer dat je hebt gegeven is op 20 september geactiveerd en heeft nog ongeveer ā‚¬ 1,50 beltegoed. Verder is er ook al mee ge-sms't (ā‚¬0,16 per sms) en heeft het kaartje ook al internet verbruikt. Dus voor zover ik het zie, is het simkaartje gewoon in gebruik. Wil je een bundel aanschaffen? Dan moet je eerst je beltegoed opwaarderen.

Hoe merk je, of waarom denk je, dat het nog niet in orde is?
Reputatie 7
Badge +21
@Gilbert182 , kan ik er vanuit gaan dat het inmiddels geregeld is?

Reageer