Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 4 January 2019
  • 6 reacties
  • 272 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb vandaag een nieuwe simkaart gekocht. Ik heb dat geactiveerd. Maar ik kan geen sms sturen. Ook geen bel en internet werkt ook niet. Dus niets werkt 😥
En mobiele nummer is :*

*Admin: mobiele nummer verwijderd i.v.m. privacy.
icon

Beste antwoord door Susan_ 6 January 2019, 09:38

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Wahedi, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Wat lastig dat je nog steeds geen gebruik kan maken van je nieuwe simkaart! Het lijkt erop dat de simkaart niet helemaal goed geactiveerd is. Ik heb meteen gekeken op het mobiele nummer, en zie dat vanochtend rond 09.45 de activatie alsnog gelukt is! En dat er ook al een bundel aan staat. Dat lijkt me dus helemaal goed!

Mocht je hier toch nog vragen over hebben dan weet je me te vinden! 😉
Reputatie 1
Goedemiddag ,
Ja mijn simkaart is geactiveerd. En ik heb ook een bundel van onbeperkt internet geavanceerd .
Maar mijn internet werkt niet.
Ik heb Motorola one van gsm.
En ik woon in België dus dicht bij grens.
Dankuwel voor ur antwoord.
Reputatie 7
Badge +21
Hmm oke, bedankt voor de informatie! Heb je internet wel ingesteld op je mobiele toestel? Via onze toestelhulp zie ik geen motorola one, maar wel een andere versie. Zou je deze stappen even kunnen doorlopen om internet in te stellen?
Reputatie 1
Ja, mijn internet werkt nu maar het is niet so snel.
Veel bedankt voor je help😘👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍❤️
Reputatie 7
Badge +21
Geen probleem, graag gedaan! Fijn om te lezen dat je in ieder geval internet hebt! Prepaid internet is niet het snelste, dat klopt. De prepaid bundels met 14,4Mbit/s hebben de hoogste snelheid voor Prepaid, Zorgeloos en Onbeperkt Online hebben een lagere snelheid maar hierbij ben je wel altijd online!
Reputatie 1
Ja, ik heb prepaid *143# geactiveerd en die werk niet zo goed ,,,, maar mijn vriend heeft Zorgeloos geactiveerd en van hem werkt wel,,,,, hij kant Instagram en Snapchat zonder problem open doen maar van mij is niet zo goed... We hebben zelfde gsm en installatie zijn ook zelfde ......
Maar is goed dankuwel voor u antwoorden 🙏😘👍👍👍👍👍❤️

Reageer