Beantwoord

simkaart activeren lukt niet

  • 7 March 2021
  • 5 reacties
  • 116 keer bekeken

Badge

Hallo mijn oude samsung J3 wil ik weer gebruiksklaar maken voor mijn man.

Gisteren simkaart ontvangen maar het lukt niet om hem te activeren.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 March 2021, 09:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Rens- van Dijk. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw prepaid simkaart te activerten. Bij een nieuwe prepaid aansluiting kan de simkaart gelijk in gebruik genomen worden. Zodra je het simkaartje in het toestel plaatst. 

  • Zet het toestel aan. 
  • Zet een uitgaand gesprek op naar een willekeurig Nederlands telefoonnummer. (geen premium nummer)
  • Hiervoor moet je wel in Nederland zijn. 

Als dit niet lukt, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en simkaartnummer achter in het KPN Forum profiel. Het simkaartnummer kwijt in het “persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je mij weten of het is gelukt?

Badge

Hallo, het is niet gelukt nu heb ik de gegevens in mijn profiel gezet. Gr willy

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Rens- van Dijk. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw prepaid simkaart te activerten. Bij een nieuwe prepaid aansluiting kan de simkaart gelijk in gebruik genomen worden. Zodra je het simkaartje in het toestel plaatst. 

  • Zet het toestel aan. 
  • Zet een uitgaand gesprek op naar een willekeurig Nederlands telefoonnummer. (geen premium nummer)
  • Hiervoor moet je wel in Nederland zijn. 

Als dit niet lukt, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en simkaartnummer achter in het KPN Forum profiel. Het simkaartnummer kwijt in het “persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je mij weten of het is gelukt?

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist deze simkaart voor jou geactiveerd. :blush:

Badge

Hartelijk bedankt.

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Rens- van Dijk:blush: