Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet in België


goedavond, ik kocht een sim kaart van bol.com maar woon ik in belgie .
ik heb een probleem over sim kaart activeren

mijn nummer is : *

*Admin: telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy.
icon

Beste antwoord door Susan_ 1 januari 2019, 14:37

Via een privébericht is het probleem inmiddels al een tijdje opgelost. De simkaart is vanuit het systeem geactiveerd 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen BasharGhassan, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

In principe zou je simkaart geactiveerd moeten zijn, bij een nieuw prepaid simkaartje. Zoals omschreven op deze website:

Je SIM-kaart is al geactiveerd. Plaats de nieuwe SIM-kaart in je mobiele telefoon. Zet je toestel aan. Standaard pincode van je SIM-kaart is 0000.

Werkt dit niet, kan ik jouw simkaart vanaf hier proberen te activeren. Zou je in dat geval het simkaartnummer (ter verificatie) ook willen toevoegen aan jouw Forum profiel en mij een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan help ik je zo snel mogelijk verder hiermee!
Goedemorgen Susan,
Ook kon ik de simkaart niet activeren .
Laat me een bericht zien .
Neem contact op met onze klantenservice .

Reputatie 7
Badge +19
Via een privébericht is het probleem inmiddels al een tijdje opgelost. De simkaart is vanuit het systeem geactiveerd 🙂

Reageer