Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet, probeert KPN me een abonnement aan te smeren?

  • 3 June 2021
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Fluitje van een Cent; alle routes uitgeprobeerd. – Vul ff uw nr en aktivatiecode in  - Echter geen aktivatie code gekregen, niet per mail, niet per sms, niet per post  ––  Helpdesk medewerkers (2) begrijpen niet waar het over gaat, geven alternatieve codes die (ook) niet blijken te werken. - Via andere weg (afbeelding) blijkt telefoonnummer icm kaartnummer niet bekend bij de KPN. En dan als laatste optie ergens in de site moet Kaart nr. met IBAN Banknummer ingevoerd worden - voor een Prepaid. - Na ≈ drie kwartier praten en prutsen, (b)lijkt het een sluwe aktie om je een KPN abonnement aan te smeren. – bedankt voor de stress.

ijkt het een sluwe KPN aktie om je een abonnement aan te smeren.

 

 

*admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Red77 17 June 2021, 16:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Red77, welkom hier. 

Het is dus nog helemaal niet gelukt om jouw simkaart te activeren? Want simnummer en mobiel nummer zouden niet bij elkaar horen? Zou je beide nummers aan jouw profiel willen toevoegen? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

inmiddels gelukt, na een Mail met weer een andere Code. –– *admin: afgesplitst ? Betekend dat (snel) uit het Forum getrokken, voordat …. – 4 x gezien – Pfff

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat het gelukt is. Met afgesplitst betekent dat wij jouw een eigen topic hebben gegeven. Zo houden wij het overzichtelijk.

iemand die HEEL duidelijk aangeeft, gewoon gebeld te hebben of er acties waren.een mobiele abonnement aansmeren (echt HEEL LELİJK) bij navraag, snapt niemand er iets van. het hele gesprek is van begin tot eind audiovisueel ook opgenomen. Er onderuit komen...gaat niet..wat zijn jullie toch inhumaan om iemand die enigszins beperkt is, dit aan te doen. bah