Beantwoord

Simkaart beschadigd

  • 14 May 2020
  • 1 reactie
  • 79 keer bekeken

Sinds 1 Mei KPN compleet! 
maar werkt nog steeds niet fijn 

nu wordt door KPN gezegd 
Simkaart is beschadigd, 

daar ben ik niet  blij mee 

ik durf dat niet zelf , ik heb altijd hulp nodig !!! 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 19 May 2020, 10:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @corrie1940, wat jammer om te lezen dat het niet goed werkt! Excuses voor de late reactie. Ik begrijp goed dat wij hebben gezegd dat de simkaart beschadigd is? Via onze website kan je een nieuwe simkaart bestellen. Dit kost 4,99 euro eenmalig. Dat wordt dan van je beltegoed afgeschreven. Als ik hierin iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag.