Beantwoord

Simkaart contacten overzetten

  • 28 June 2019
  • 6 reacties
  • 5911 keer bekeken

Hoi.ik heb een vraagje,mijn vriend heeft een nieuwe simkaart (prepaid)met nummerbehoud aangevraagd en inmiddels ontvangen(hij had nog een oude nokia,nu wilde hij mijn oude smartphone maar daar paste zijn simkaart niet in.Hoe gaat dat nu met zijn contacten moet hij deze nu alsnog handmatig opnieuw invoeren?
icon

Beste antwoord door Susan_ 30 June 2019, 11:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Raybi , als de simkaart te groot is kun je dat zover tot de goede maat uitdrukken.
Als de simkaart te klein is kun je dat met de verloopjes weer op maat maken, daarom bewaar ik altijd de restanten van oude simkaarten voor de verloopstukjes, maar iedere telefoonwinkel heeft ook verloopjes.
Hallo@Jan-D bedankt voor je reactie,maar dit was mijn vraag niet,hij heeft nu indd nieuwe simkaart maar vraag was hoe gaat dat nu met zijn contacten staan die nu op de nieuwe (als deze geactiveeed is) of moet hij ze alsnog handmatig gaan invoeren?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Raybi , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je een nieuwe simkaart in gebruik gaat nemen heb je meerdere opties om je gegevens over te zetten. Afhankelijk van wat je op je simkaart hebt opgeslagen, kan je het van je simkaart op je toestel zetten en vanaf je toestel later weer op je simkaart. Hoe en wat precies kan je heel makkelijk nalezen via het stappenplan. Zoek jouw toestel op via toestelhulp en ga naar het kopje 'contacten en data'.

Wil je laten weten of je nog meer vragen hebt, of als het gelukt is? 🙂

F.ck it. Alweer de text weggehaald. Misschien wordt het eens tijd dat ik overstap naar een andere provider.

Reputatie 7
Badge +20

F.ck it. Alweer de text weggehaald. Misschien wordt het eens tijd dat ik overstap naar een andere provider.

Je tekst is niet weggehaald @Phil12 maar verplaatst naar een nieuw topic: je plaatst je tekst in een topic van twee jaar oud. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Phil12 

Je hebt twee keer een reactie geplaatst in dit oude topic, wat al beantwoord was. Daarom heeft een moderator deze reactie(s) afgesplitst in een eigen topic voor verdere afhandeling.

Ze zijn dus niet verdwenen. Zodra je aan de beurt bent, krijg je een reactie.Â