Beantwoord

Simkaart die ik wil activeren

  • 19 March 2023
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik krijg de melding dat de simkaart niet geactiveerd is, kan geen sms’n ontvangen of sturen of bellen. 
Ik heb het 06 nummer en het simkaart nummer in het opmerkingen veld van m’n profiel gezet. 
Kunnen jullie me helpen?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 19 March 2023, 17:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Laplace en welkom op het forum!

Als je de melding krijgt dat hij niet geactiveerd is dan raad ik je allereerst aan om de simkaart te activeren. Kies de stappen die op jou van toepassing zijn en hopelijk werkt het dan wel! 

Zo niet, laat het hier gerust weten. Ook hoor ik dan graag of het om een nieuw prepaid abonnement gaat of dat je de simkaart bijvoorbeeld vervangen hebt. 

Hi @Laplace en welkom op het forum!

Als je de melding krijgt dat hij niet geactiveerd is dan raad ik je allereerst aan om de simkaart te activeren. Kies de stappen die op jou van toepassing zijn en hopelijk werkt het dan wel! 

Zo niet, laat het hier gerust weten. Ook hoor ik dan graag of het om een nieuw prepaid abonnement gaat of dat je de simkaart bijvoorbeeld vervangen hebt. 

Ik heb deze prepaidkaart in Nederland gekocht maar ben nu niet in Nederland, kunnen jullie mij helpen deze te activeren?

Reputatie 7
Badge +17

Ah, dat verklaart het. De simkaarten kunnen niet in het buitenland geactiveerd worden. Ik heb hem geactiveerd. Mocht het binnen een uur nog niet werken, herstart dan je toestel even en probeer het nog een keer. Dan moet het werken!