Beantwoord

Simkaart geblokkeerd

  • 9 October 2019
  • 8 reacties
  • 881 keer bekeken

De simkaart van mijn dochter is regelmatig geblokkeerd. Bij instellingen op haar Iphone kan ik hem heel eenvoudig deblokkeren echter vraag ik mij af waarom deze blokkade erin komt.
Daarnaast hebben we nog steeds het welkoms tegoed niet ontvangen. Dit zouden we ontvangen zodra we ons geregistreerd hadden.

Gr Frank Hebbink
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 October 2019, 15:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Wat wordt er geblokkeerd, en waar bij de instellingen op iphone deblokkeer je het,
wellicht dat het dan wat meer inzicht geeft wat je bedoelt.
beste Wim,

bedankt voor het stellen van jou vraag want hierdoor ging ik op mijn eigen telefoon eens kijken hoe dat nou eigenlijk zit. Conclusie, het heeft te maken met de leeftijd begrenzingen op mijn dochters iPhone waardoor bepaalde instelling automatisch gewijzigd worden. Oftewel, wanneer mijn dochter zou willen bellen of data gebruiken, dan springt automatisch de beveiliging erop in de vorm van “Simkaart vergrendeld” Ik zeg, opgelost.
Nu alleen nog het welkoms tegoed, misschien dat iemand van de KPN dit kan beantwoorden?

Gr Frank
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Gratis tegoed prepaid, welkom hier.

Ik lees problemen dat de iPhone regelmatig in een blokkade schoot. Dit bleek te komen door een leeftijdsbegrenzing. Die is opgelost. Heel fijn.

Nu rest alleen nog de vraag waar het welkomsttegoed is. Ik wil graag eens meekijken. Ik heb hiervoor alleen nog geen gegevens. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van het mobiele nummer en het bijbehorende simkaartnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan zal ik er naar kijken.
Reputatie 7
Badge +20

Heb je inmiddels duidelijkheid? Ik heb namelijk niets meer van je vernomen. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag. 

@Bart_Z 

gegevens zijn aangevuld 

 

Gr Frank Hebbink

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag@Gratis tegoed prepaid. Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat het eerste gedeelte van je tegoed (€2,50) al op je SIM-kaart staat. Het tweede gedeelte (€7,50) nog niet. Het tegoed wordt toegevoegd zodra je het Prepaid nummer hebt gekoppeld aan KPN ID en het extra tegoed in MijnKPN aanvraagt. Als je op dit moment nog geen KPN ID hebt aangemaakt, dan kan je dit doen op deze pagina. Nadat je een KPN-ID hebt aangemaakt kan je het Prepaid nummer daaraan koppelen (zie afbeelding)

Wanneer het Prepaid nummer is gekoppeld aan KPN ID kan het extra tegoed opvragen. (zie afbeelding)

We horen graag van je of het is gelukt. :slight_smile:

Het is gelukt maar eerlijk gezegd wel erg goed verstopt. Zeker wanneer je alleen de app gebruikt. Bedankt voor jullie ondersteuning 👍🏻

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het gelukt is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je! :relaxed: