Beantwoord

Simkaart geblokkeerd, kan niet opwaarderen

  • 23 December 2019
  • 6 reacties
  • 177 keer bekeken

Goede middag,

ik heb prepaid nummer van KPN. Die heb ik in meer dan 6 maanden niet opgewaardeerd. Nu mijn Sim is geblokkeerd, ik wil het opwaarderen, maar om dit te doen, ik moet eerst een code op mijn Sim ontvangen. Maar ik kan geen sms’jes ontvangen, want mijn Sim is geblokkeerd. Wat kan ik nu doen?

Dank u! 
Ganna.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 24 December 2019, 09:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Gewoon ouderwets een opwaardeerkaartje kopen in een winkel?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @GannaV, goed dat je op tijd aan de bel trekt! Heb je iets aan de tip die @Misja20 geeft? Anders kan je ook nog via onze website opwaarderen via iDeal. Daar hoef je het huis niet voor uit :-).

Beste @GannaV, goed dat je op tijd aan de bel trekt! Heb je iets aan de tip die @Misja20 geeft? Anders kan je ook nog via onze website opwaarderen via iDeal. Daar hoef je het huis niet voor uit :-).

Ik heb het geprobeerd, maar krijg deze bericht:

We hebben uw aanvraag niet kunnen verwerken. Probeer het later opnieuw. 
 

Hoe kan ik mijn Sim deblokkeren?

Reputatie 7
Badge +30

Wil je je 06-nummer eens in je forumprofiel zetten? Dan kijk ik met je mee. Weet je zeker dat je nummer pas 6 maanden niet gebruikt is? Na 9 maanden wordt het nummer namelijk helemaal opgeheven. 

Wil je je 06-nummer eens in je forumprofiel zetten? Dan kijk ik met je mee. Weet je zeker dat je nummer pas 6 maanden niet gebruikt is? Na 9 maanden wordt het nummer namelijk helemaal opgeheven. 

Heb net gedaan 

Reputatie 7
Badge +30

Yes, top. Ik zie verder geen vreemde dingen, dus ik ben bang dat dat een technisch probleem op onze website is. Het zou gewoon moeten werken op jouw nummer. Dan wil ik je toch adviseren om in de winkel een opwaardeerkaart te halen. Excuses hiervoor!