Beantwoord

Simkaart in GPS horloge

• 27 december 2018
  • 3 reacties
  • 581 keer bekeken

Ik heb een SIM kaart aangeschaft voor een GPS horloge.
Er zit code 0000 op de kaart is geactiveerd mbv een GSM maar in het horloge doet hij het niet.
In de gsm kan je bellen en sms-en maar zodra je de kaart in het horloge stop dan krijg je direct voicemail als je belt en komen de sms-jes niet aan. Moet er nog iets aan de SIM kaart goed gezet worden?
icon

Beste antwoord door PeterG 27 december 2018, 13:57

Stop de sim in een telefoon en zet via de instellingen de pincode van de sim uit (pincode op nee zetten o.i.d.). Zodat er geen pincode nodig is bij aanzetten van, in dit geval, als de sim in het horloge zit. Dan zal de sim het daarin gewoon doen.

En verder: KAN je wel BELLEN en SMS en met een HORLOGE??? Volgens mij alleen internet gebruiken, toch?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Stop de sim in een telefoon en zet via de instellingen de pincode van de sim uit (pincode op nee zetten o.i.d.). Zodat er geen pincode nodig is bij aanzetten van, in dit geval, als de sim in het horloge zit. Dan zal de sim het daarin gewoon doen.

En verder: KAN je wel BELLEN en SMS en met een HORLOGE??? Volgens mij alleen internet gebruiken, toch?
Bedankt Peter, die tip van de Sim code uitzetten heeft enorm geholpen.
Ik was in de veronderstelling dat de code op 0000 zetten voldoende was.
groet, René
Reputatie 7
En verlies dat horloge nooit of blokkeer die simkaart zodra dat wel gebeurt, de simkaart is immers niet meer beveiligd tegen gebruik door "derden" en kan dus misbruikt worden.

Reageer