Beantwoord

Simkaart is geblokkeerd

  • 25 December 2020
  • 3 reacties
  • 287 keer bekeken

Zelfde probleem hier, na meerdere malen verkeerde pin ingevoerd is telefoon geblokkeerd geraakt en moesten we puk code invoeren, juiste code ingevoerd, en vervolgens bij de sim kaart ontgrendelen 2 maal dezelfde code ingevoerd maar geen 4 x 0. Vervolgens wel weer toegang tot de telefoon, maar sim kaart permanent geblokkeerd en geen netwerk te bereiken dus ook bellen is niet meer mogelijk… Wat is de oplossing? Nieuwe Sim kaart aanvragen? 

icon

Beste antwoord door Talithadesiree 29 December 2020, 20:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Talithadesiree Welkom op ons forum. 

Wat irritant dat het niet lukt om je simkaart te ontgrendelen. Ik begrijp dus dat de puk code wel bij je bekend is? Maar dat na het invullen hiervan het alsnog niet lukt om de simkaart te ontgrendelen. 

Ik zoek graag voor je uit wat ik voor je kan betekenen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Talithadesiree, heb je een nieuwe simkaart kunnen bestellen? Of is het probleem op een andere manier opgelost? Als we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden. 

@Marcia, ja alles geregeld via afspraak bij de KPN winkel in Leiden! Nieuwe SIM kaart. Dank je!