Beantwoord

Simkaart kan niet activeren in België

  • 2 March 2021
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

Badge

Het lukt maar niet mijn SIM te activeren. Momenteel ben ik in België.

icon

Beste antwoord door RBxx 2 March 2021, 11:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @A. Corthals dat klopt, dat lukt alleen als je verbonden bent met het KPN netwerk in Nederland.

Zet jouw 06-nummer en het simkaartnummer in jouw forum profiel, dan kan een KPN moderator jouw prepaid simkaart activeren. Zet het in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.

Ik zal de moderators attent maken op dit topic.

Badge

Bedankt. Dit heb ik bij persoonlijke opmerking vermeld.

Badge

Hallo @A. Corthals dat klopt, dat lukt alleen als je verbonden bent met het KPN netwerk in Nederland.

Zet jouw 06-nummer en het simkaartnummer in jouw forum profiel, dan kan een KPN moderator jouw prepaid simkaart activeren. Zet het in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.

Ik zal de moderators attent maken op dit topic.

Hoe lang voor ze hierop zouden kunnen reageren. Heb deze dringend nodig doordat ik ben overgestapt en mijn andere dienst niet meer werkt.

Reputatie 7
Badge +21

Dat kan heel snel gaan @A. Corthals , maar het is aan de moderators welke prioriteit ze aan mijn melding (kunnen) geven. 

Badge

Dat kan heel snel gaan @A. Corthals , maar het is aan de moderators welke prioriteit ze aan mijn melding (kunnen) geven. 

Heel erg bedankt voor uw reactie en hulp in dat geval.

Reputatie 7

Hoi @A. Corthals, welkom bij ons op het forum! Ik heb jouw simkaart hierbij geactiveerd :slight_smile: Je hebt er ook een sms'je​​​​​​ over gekregen, of die zal je elk moment kunnen ontvangen.