Vraag

Simkaart met telefoon gestolen

  • 7 May 2020
  • 4 reacties
  • 292 keer bekeken

Ik ben berooft van ne telefoon en sim

Heb nu een andere sim kaart prepaid besteld. Maar kon nergens vinden om het nummer die is gestolen nummer te behouden. Graag hulp nodig bij me nummerbehoud op me nieuwe simkaart die ik besteld heb vandaag. Groetjes 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Jacky weet ik alleen, welkom! Wat een ontzettend vervelende situatie dit zeg.. Je kunt via onze website een nieuwe simkaart bestellen, daar zit al jouw oude nummer aan gekoppeld. Als je ‘zomaar’ een nieuwe simkaart in de winkel haalt, dan zit daar een nieuw nummer aan gekoppeld. Je kunt daar geen bestaand 06-nummer op zetten, ben ik bang. Ik kan je wel helpen aan het oude simkaartnummer. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer? Ik help je er graag verder mee. 

Ik heb de simkaart online besteld en al thuis ontvangen. Me telefoon die staat vermeld in me forum profiel groetjes 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Sjoukje. Bedankt voor het achterlaten van jouw mobiele telefoonnummer. Ik lees dat je online een nieuwe simkaart hebt besteld, dat betekent dat je een nieuw nummer hebt gekregen. Als je het oude nummer wilt behouden, dan zal je een vervangende simkaart moeten aanvragen op deze pagina. Ik moet je er wel bij vertellen dat je op 14 maart een sms hebt ontvangen waarin stond dat je het prepaid nummer binnen 3 maanden moest opwaarderen, omdat je het mobiele nummer 6 maanden niet hebt gebruik. Anders komt het mobiele nummer te vervallen. Je hebt dus tot 14 juni de tijd heeft om een nieuwe sim aan te vragen en vervolgens via een opwaardeerbon op te waarderen

Je hebt twee opties:

Laat je ons weten waar jouw voorkeur naar uit gaat?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, heb je het op een andere manier opgelost? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?