Beantwoord

Simkaart niet geregistreerd?

  • 26 October 2019
  • 6 reacties
  • 246 keer bekeken

Hallo 

 

Ik heb een klein probleem met mijn prepaid simkaart die ik al minimaal 4 jaar heb , ik heb een nieuwe telefoon via Belsimpel met een KPN abonnement, die heb ik nog niet binnen , en nu geeft mijn telefoon plots aan dat de huidige simkaart niet geregistreerd is , hoe gaan we dit oplossen ? Want het kan toch niet zo zijn dat ik tot de ingangsdatum van mijn nieuwe abbo moet wachten want die is pas 11 november 

icon

Beste antwoord door Susan_ 28 October 2019, 09:11

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen@Tharanga28, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Mijn allereerste vraag zou zijn, hoelang heb je dat prepaid simkaart al niet gebruikt? Of had je die de afgelopen maanden in gebruik omdat je geen abonnement had? 

Een prepaid simkaart moet namelijk wel 1 keer in de 6 maanden gebruikt worden, om ons 'te laten weten' dat het nummer nog gebruikt wordt. Gebeurt dit niet, wordt het nummer uiteindelijk na 9 maanden opgeheven. Dit kan bij jou ook het geval zijn.

Als dat het geval is, is het niet te herstellen. Tot 11 november is de oplossing in dat geval een nieuwe prepaid simkaart.. 

Ik kijk graag het een en ander voor je na wat betreft dit 06-nummer. Wil je het nummer toevoegen aan jouw Forum profiel en mij een seintje geven?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Tharanga28 , deze link “klikt” veel beter:  KPN Forum profiel

 

Pas op @Susan_ , wij zien bij jouw reactie alleen de BB code, dat werkt niet meer!

 

Reputatie 7
Badge +21

@RBxx, oh dankjewel! Ga het aanpassen ;)

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan@Susan_ .

Loop ook nog je andere reacties van deze ochtend even door. Ik zag het nog een (paar) keer “fout” gaan :wink:

Goedemorgen@Tharanga28, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Mijn allereerste vraag zou zijn, hoelang heb je dat prepaid simkaart al niet gebruikt? Of had je die de afgelopen maanden in gebruik omdat je geen abonnement had? 

Hallo Susan dank je voor de snelle reactie 

Ik heb de pre paid sim kaart al jaren dagelijks in gebruik , daarom vind ik het ook vreemd dat ie donderdag er zo mee op hield , ik zal mijn 06 even op mijn profiel posten 

Reputatie 7
Badge +21

@Tharanga28, het mobiele nummer dat je hebt toegevoegd is sinds 26 oktober in een abonnementsvorm gegoten. Dus het abonnement is sneller ingegaan dan jij had verwacht en hebt aangegeven. Het nummer is ook actief, dus het zou moeten werken. Heb je het toestel al even opnieuw opgestart?

Indien het nog niet werkt ontvang ik graag het simkaartnummer (kan je noteren bij het 06-nummer in je Forum profiel). Dan controleer ik even of het overeenkomt.

Reageer