simkaart niet ontvangen

• 12 juni 2015
  • 2 reacties
  • 599 keer bekeken

Hallo,

8 dagen geleden heb ik een nieuwe simkaart besteld, met nummerbehoud. Van de bestelling heb ik een email gekregen met bevestiging, maar ik heb de simkaart nog steeds niet ontvangen. Er stond dat het twee werkdagen kon duren. Kan ik erachter komen of er iets fout is gegaan bij KPN of dat de kaart wel is verzonden en dat het misschien mis is gegaan met de post. Ik zit namelijk al ruim een week zonder telefoon nu.. Kan dus ook de klantenservice niet bellen.

Alvast bedankt,

Nadine

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste Nadine,

Welkom op het forum. Ontzettend lastig dat je de SIM-kaart nog steeds niet hebt ontvangen en dus niet bereikbaar bent! Betrof dit nummerbehoud van of naar een KPN abonnement of betrof dit KPN Prepaid? 

Wil je mij in een privébericht voorzien van je 06-nummer, postcode + huisnummer en als het een abonnement betreft, de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik kijken wat er aan de hand is en hoe je z.s.m. een SIM-kaart krijgt. 

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Nadine,

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat je de SIM-kaart inmiddels hebt ontvangen. Mocht er toch nog iets zijn waar we je bij kunnen helpen, ben je van harte welkom om het kenbaar te maken op het forum!

Reageer