Vraag

Simkaart nog steeds niet geactiveerd

  • 15 April 2021
  • 2 reacties
  • 17 keer bekeken

Ik word het allemaal een beetje beu met dit gedoe!! Vandaag simkaart ontvangen gelijk geactiveerd ook een bevestigingsmail gekregen dat het is geactiveerd maar nu is het al bijna 22.00 uur en krijg steeds een melding dat ik contact moet opnemen met kpn nl. Ik heb vandaag ook diverse keren contact gehad om na activatie de databundel van 100gb te ontvangen, maar ook deze blijkt niet geactiveerd te zijn?!?! Pfffff


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom, @Gndz! Balen dat jouw simkaart nog steeds niet is geactiveerd, terwijl je al wel een bevestiging hebt gekregen dat deze geactiveerd zou moeten zijn. Voor een snellere oplossing kan ik je aanraden telefonisch contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Vind je het niet erg om iets langer te moeten wachten op een reactie, dan kijk ik uiteraard graag even met je mee. Gaat het om een mobiel abonnement? Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Als het gaat om prepaid, zou je dan naast deze gegevens, in plaats van het klantnummer jouw simkaartnummer in willen vullen? Jouw mobiele nummer en simkaartnummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Laat je even weten of je jouw profiel hebt ingevuld?

Reputatie 7
Badge +20

Is het inmiddels allemaal gelukt @Gndz? Of kan je onze hulp nog ergens bij gebruiken? Hoor het graag!