Beantwoord

Simkaart prepaid niet geaccepteerd in Samsung S6

  • 12 September 2019
  • 2 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik heb een samsung s6 gehad met abbo KPN. Nu is het toestel van mijn moeder stuk en wil ik haar mijn s6 geven. Echter belt ze prepaid. Ook van KPN. Ze heeft juiste formaat simkaart. Toch pakt het toestel de simkaart niet. Netwerkinstellingen vind het kaartje niet. Naar de KPN winkel geweest. Volgens hun is het toestel simlockvrij. Ook is de simkaart omgeruild. Toch erkent hij de simkaart niet. Mijn simkaart echter wel. Wij weten het niet meer. Wie wel?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 14 September 2019, 08:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Kwiebusje, welkom! Is het nummer van je moeder nog wel actief? Als je een prepaidkaart langer dan 6 maanden niet gebruikt, dan komt deze te vervallen. Als je haar 06-nummer onder 'persoonlijke opmerkingen' in je forumprofiel wilt zetten en hier even laat weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik daar ook even naar. Als jouw simkaart het wel in de S6 doet, dan zou het niet aan de S6 moeten liggen namelijk!
Reputatie 7
Badge +30
Hebben jullie de boel nog aan de praat gekregen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me gerust weten.