Beantwoord

Simkaart verlopen?

  • 31 October 2020
  • 3 reacties
  • 1230 keer bekeken

Hoe weet ik of mijn simkaart verlopen is? Hoe weet ik of ik ‘m nog kan activeren of dat het nummer al verlopen is?

De prepaid app geeft geen antwoorden op deze vragen.

icon

Beste antwoord door RBxx 31 October 2020, 17:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @jimuttexas 

Kan je vanaf een ander nummer jouw prepaid nog bereiken? Dan zit je nog in de 90 dagen waarin het nummer door opwaarderen weer actief wordt. Zoniet, dan ben je te laat en is het nummer definitief verlopen.

Een prepaid nummer moet je minstens 1 keer per 6 maanden actief gebruiken (zelf bellen met verbinding, sms of internet). Doe je dat niet wordt het nummer en tegoed 90 dagen bevroren en kan je alleen nog gebeld worden. Als je in die 90 dagen niet opwaardeert dan houdt het op.

Bedankt @RBxx ! Ik kon inderdaad nog sms-jes ontvangen. Nu opgewaardeerd en het nummer is weer actief. Toch raar dat de KPN app dit niet duidelijk weergeeft.

Hopelijk lezen de KPN app ontwikkelaars dit forum en kunnen ze het aanpassen.

 
Reputatie 7
Badge +30

Beste @jimuttexas, welkom! Wat een goed idee om dit in de app te laten zien :-). Ik geef het door. Bedankt voor je bericht!