Beantwoord

Simkaart week geleden besteld, nog niet ontvangen

  • 9 December 2023
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik heb een week geleden een simkaart besteld, maar nog niets ontvangen. Krijg ook steeds mailtjes van KPN om te activeren. In de status staat dat het verwerkt is.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 10 December 2023, 10:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, je hoort een bestelde simkaart binnen 2 werkdagen te ontvangen @Centia, dus het lijkt er op dat er iets niet helemaal goed is gegaan bij de bezorgingĀ šŸ˜•

Gaat het om een vervangende simkaart voor een nummer dat al actief is bij KPN?

Of is deze simkaart voor een nieuwe aansluiting? In dit geval, kan jeĀ alsnog de stappen volgen om de simkaart te activeren, zoals in het bericht dat je hier over gehad hebt uit staat gelegd. Vervolgens kan je aangeven dat je de simkaart niet ontvangen hebt:

Ā 

Ja ik heb precies hetzelfde en nu is mijn nummer overgezet en kan ik niet bellen en denk ik ook niet door jullie gebeld worden?

zouden jullie per e-mail, whatsapp of chat mij kunnen bereiken?

groetjes,

Natascha

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Natascha De Vreede, excuus voor de late reactie, ik heb je bericht helemaal gemistĀ šŸ˜¬

Ik hoop dat je in tussentijd de stappen in het bericht hierboven al gevolgd hebt, zodat je een nieuwe simkaart in ontvangst hebt kunnen nemen!