Beantwoord

Simkaart werkt niet in tracker

  • 4 August 2020
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik heb vandaag een dergelijke simkaart gekocht voor een tracker maar helaas werkt deze niet 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 13 August 2020, 13:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jesper87, welkom op het forum! Soms moet er nog iets aan instellingen aangepast worden vanaf onze kant. Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Reputatie 7
Badge +20

@Jesper87, ik heb niets meer van je gehoord, heb je in de tussentijd nog een oplossing kunnen vinden?

Hi Thomas, het is gelukt! Bedankt