Beantwoord

Simkaartnummer opvragen

  • 3 June 2020
  • 6 reacties
  • 395 keer bekeken

Wij willen een nieuwe kpn vervangende prepaid simkaart aanvragen voor mijn man's kpn nummer en daar heb je het simkaartnummer voor nodig. Echter staat in mn kpn wel de puccodevermelding, maar niet het simkaartnummer(wat volgens aanvraagformulier bij mijn kpn zou staan vermeld). Hierboven beschreven manier kan dus niet, middels gsm het simkaartnummer opvragen of op de kaart te kijken. Hoe pakken we dit nu aan? Men heeft dit telefoonnummer en er staat redelijk wat tegoed op, dus gewoon een nieuwe kpn prepaid kaart aanvragen wordt hem niet.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 3 June 2020, 10:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @klantM. Welkom op het KPN Forum! Het simkaartnummer kan je op meerdere manieren achterhalen. Het makkelijkste is om op de simkaart zelf te kijken. Als het simkaart nummer niet meer te lezen is, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en 06-nummer achter op het KPN Forum profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik proberen om jouw simkaartnummer te achterhalen. 

Beste Vikash,
Ik heb de profielgegevens aangepast en ingevuld wat je vroeg! Hoop dat je voor ons simkaartnummer kan achterhalen, bvd

Op welke manier indien gevonden kun je het nummer aan mij doorgeven? Kun je persoonlijke berichtjes ontvangen middels dit forum? Ik moet een vervangende simkaart aanschaffen voor de huidige (die kwijt is). Dus via sms of bellen kan het niet! (Kan geen vervangende aanvragen, zonder simkaartnummer). Mogelijk dat er een vervangende simkaart naar ons toegestuurd kan worden?

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Je ontvangt zo een privébericht van mij.

Super bedankt voor het simkaartnummer!! Zonder u was het ons niet gelukt, super snelle service en vriendelijke reactie. Nu maar hopen dat de vervangende kaart snel en goed binnen komt per post!

Reputatie 7
Badge +21

Ik ga er vanuit dat dit goed komt, anders weet je mij te vinden😉