Beantwoord

Simkaartwissel van Telfort naar KPN kost geld

  • 13 October 2021
  • 6 reacties
  • 125 keer bekeken

Volgens een mail zou de omwisseling van een Telfort sim naar een KPN sim gratis zijn. Na bestelling blijkt er 5 euro van het beltegoed te zijn afgeschreven. 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 18 October 2021, 16:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @bowes47, van harte welkom hier! Alle Telfort simkaarten krijgen een update naar de KPN instellingen. Soms kan het inderdaad nodig zijn om je simkaart te vervangen, maar zoals je zelf ook zegt hoort het gratis te zijn. Dat was bij jou niet zo, lees ik, goed dat je aan de bel trekt.

Hoe heb je de nieuwe simkaart precies aangevraagd? Vul je ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief het betreffende mobiele nummer? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en kijk ik even met je mee.

Hoi @Alexandra ,

Zou je dan ook naar mijn topic willen kijken? Volgens mij heb ik hetzelfde probleem.

[Edit] probleem in mijn topic is inmiddels opgelost door moderator @Bart_Z.

Dank voor je reactie. Ik heb mijn profiel aangepast.

De nieuwe simkaart heb ik gewoon via de KPN site aangevraagd. Misschien was er een aparte link voor?

Dit was dan voor mij niet duidelijk.

Maar als je de teruggave van de 5 euro zou kunnen realiseren, dan zou ik dit zeer op prijs stellen.

Reputatie 7
Badge +19

@bowes47 Dank voor het invullen van je gegevens. Ik vermoed inderdaad dat je de standaard link hebt gebruikt om de prepaid simkaart te vervangen, want dan zijn er kosten aan verbonden. In dit geval hoor je 'm gratis te kunnen vervangen. Toch zie ik de berekende kosten die je noemt, ik heb ze voor je vergoed als 5 euro beltegoed. Dit is bij je tegoed bijgeschreven. Laat het gerust weten als je vragen hebt.

@LuciaMobiel Super, goed om te horen!

Alexandra bedankt voor de vlotte oplossing :yum:

Ik heb het tegoed inmiddels ontvangen.:thumbsup:

Reputatie 7
Badge +19

Alexandra bedankt voor de vlotte oplossing :yum:

Ik heb het tegoed inmiddels ontvangen.:thumbsup:

Super, goed om te horen en graag gedaan! :)