Beantwoord

Simlock code?

  • 13 April 2020
  • 4 reacties
  • 171 keer bekeken

7,50 gratis bel tegoed???? Opwaarderen zie je direct in de app. Tevens zal deze Sim gebruiktvgaan worden in een gps tracker dus kan ik geen unlock code invoeren. Is dit te omzeilen?

icon

Beste antwoord door Misja20 13 April 2020, 18:18

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

in dit topic staat uitgelegd hoe je het gratis beltegoed kan krijgen: https://forum.kpn.com/prepaid-16/7-50-prepaid-tegoed-niet-ontvangen-495404

 

Wat betreft unlock code, ik neem aan dat je gewoon een pincode bedoelt, die kan je gewoon uitschakelen, je moet de simkaart dan wel eerst in een gsm stoppen, en dan  via je gsm de pincode uitschakelen.

Dank voor het antwoord. Ik bedoel de Sim ontgrendel code meestal 0000

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Opge, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik zie dat je de link al hebt gekregen voor het gratis beltegoed van € 7,50. Eenmaal geregistreerd in MijnKPN met je gegevens ontvang je de € 7,50. Dit kan je terugzien in de KPN Prepaid app of opvragen via *107# (bonustegoed). Van dit tegoed kan je geen bundels kopen, je kan er wel mee bellen, sms'en en internetten. Is dat inmiddels gelukt?

Om de pincode eraf te halen moet je hem inderdaad eenmalig in een toestel stoppen. Mocht het daarna nog niet lukken om contact te krijgen? Dan moeten we even bij de APN instellingen kijken. Laat je dan nog even van je horen? Vul dan je Forum profiel even aan met je 06-nummer. Ook als je nog andere vragen hebt ben je trouwens welkom!

Reputatie 7
Badge +21

@Opge, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je hier nog hulp bij gebruiken?

Reageer