Vraag

slecht bereik...

  • 16 October 2020
  • 5 reacties
  • 58 keer bekeken

De hele week al een slecht netwerk op mijn samsung prepaid telefoon, dan weer wel bereikĀ  en dan weer niet ... Het maakt niet uit waar ik op dat moment ben. Heb mijn telefoon al meerdere keren aan/uit gezet

Waar kan dit aanliggen?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @hierstoringĀ Hoe is de situatie nu? Is het al beter geworden? Het kan natuurlijk zijn dat er ergens een storing is op Ć©Ć©n van onze zendmasten of dat daar werkzaamheden op worden verricht. Maar dan zou dit probleem op een specifieke plek moeten ervaren en niet overal. Het zou dus ook ergens anders aan kunnen liggen. Waar ik nieuwgierig naar ben: wat gebeurt er als je je andere simkaart in jouw toestel stopt? Wil het dan beter? En wat gebeurt er als je je eigen simkaart in een ander toestel stopt?Ā 

Ik heb een nieuwe simkaart maarĀ het probleem blijft...Ā 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb dan wat meer toelichting van je nodig, @hierstoringĀ Wat gebeurt er als je je nieuwe simkaart in een andere telefoon stopt?Ā Ā En wƔƔr ervaar je slecht bereik? Is dat op 1 plek of is het overal?Ā 

ik heb ondertussen een nieuw toestel gekocht.

Reputatie 7
Badge +20

Dan hoop ik van harte dat dit heeft geholpen. Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt.Ā 

Reageer