Beantwoord

Slecht/zeer traag mobiel internet met prepaid bundel

  • 4 June 2019
  • 4 reacties
  • 2462 keer bekeken

Hallo,

Ik zit al een aantal jaren bij KPN en maak gebruik van de de prepaid mobiele bundels voor mijn internet gebruik, zonder problemen.
Echter heb ik sinds 2-3 weken heel erg slechte verbinding, en kan nauwelijks iets opzoeken op internet of iets bekijken op facebook. Video's of foto's bekijken of facebook zit er al helemaal niet meer in, en mijn email bekijken gaat ook moeizaam.
Ik heb geen ander toestel (al meer dan een jaar een Samsung Galaxy S7 Edge) en woon nog steeds in dezelfde plaats. Ook zegt hij gewoon dat hij 4G verbinding heeft, en volledig bereik, dus vraag me af waarom opeens de verbinding zo slecht is.
Graag hoor ik wat ik hieraan kan doen, want dit is erg frustrerend aan het worden.

Jolanda

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Misja20 7 June 2019, 15:08

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Slecht internet verbinding, Welkom op het forum. Goed dat je aangeeft dat je sinds 2-3 weken een slechtere verbinding ervaart met de prepaid bundels. Welke bundel heb je precies in gebruik? Ervaar je dit probleem op verschillende plekken? Zou je jouw 06-nummer en simkaartnummer willen toevoegen bij opmerkingen in je forumprofiel? Hopelijk kan ik aan de hand van je gegevens achterhalen wat er aan de hand is.
Goedemiddag @Marina_,
Ik maak gebruik van het KPN Zorgeloos Online bundel. Toen ik vorige week naar een KPN winkel ging ivm dit probleem, vertelde ze me dat langzaam internet normaale is bij een onbeperkt bundel. Maar het probleem is sinds kort ontstaan en daarvoor had ik nooit problemen met de snelheid van mijn internet. Het probleem heb ik overal, zowel in Zeeland als in Amsterdam bijvoorbeeld. Ook heb ik mijn gegevens geupdate, zoals gevraagd in mijn profiel.
Reputatie 6
Badge +6
Ze hebben je in de KPN winkel goed geïnformeerd, langzaam internet hoort bij deze bundel.

Dat je altijd sneller hebt gehad, is simpel omdat KPN eerst de snelheid die bij deze bundel hoort niet goed monitorde waardoor je sneller hebt gehad dan je zou moeten krijgen.

Hier kan je voor de rest ook niks aan doen, dan een andere bundel of provider nemen.
Reputatie 7
Badge +21
@Slecht internet verbinding, Marina is enkele dagen vrij dus ik neem het even over. Wat Misja hierboven zegt klopt inderdaad, de bundel die je gekozen hebt heeft niet de hoogste snelheid die er bestaat.. Je zou de snelheid kunnen testen middels een app. Het zou dan rond de 128 Kbit/s moeten uitkomen (= 0,128Mbit/s).

Reageer