Beantwoord

Smartwatch herkent kaartje niet meer na opwaardering mobiel internet

  • 9 September 2021
  • 6 reacties
  • 30 keer bekeken

De smartwatch van mijn dochter werkte eerst maar had geen internet verbinding.maar sinds we er een internetbundel aan toegevoegd hebben doet de sim het in de smartwatch niet meer.

In een telefoon werkt deze nog wel.

icon

Beste antwoord door Marbos 10 September 2021, 10:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Marbos, welkom! Wat bijzonder dat het eerst wel werkte en nu niet meer :-(. Op zich fijn dat het in een telefoon nog wel werkt: dan is de simkaart en het abonnement nog in orde. Wellicht is er door het aanvragen van de internetbundel iets misgegaan. Wil je je forumprofiel aanvullen met het betreffende 06-nummer en even laten weten dat je dat gedaan hebt. Dan kijken we met je mee. 

Gedaan. Ingevuld bij mobiel abbo

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Ik heb aan onze kant een wijziging van de APN aangevraagd. Als het goed is, hoef jij niets te veranderen. Zou je de simkaart er eens uit willen halen en er weer in plaatsen? Werkt het nu wel weer?

Helaas nog geen verbinding 

Telefoon retour gedaan en een ander besteld en nu werkt de sim prima

Reputatie 7
Badge +30

Ah, top! Fijn dat het daarmee opgelost is. Dank dat je het nog even liet weten!