Beantwoord

Smartwatch werkt niet met prepaid SIM kaart

  • 3 November 2023
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Ik heb een smartwatch voor mijn dochter met een prepaid simkaart.

Het horloge ziet de kaart niet. Enig idee hoe dit kan?

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 3 November 2023, 18:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Welkom op het forum van KPN @ybg 

 

Om gelijk maar met de bekende deur in huis te vallen, kun je geen multisim (voor de smartwatch) afsluiten in combinatie met een prepaid aansluiting.
Het is dan ook logisch dat de smartwatch de prepaid aansluiting niet herkend.

De multisim voor de smartwatch werkt alleen samen met een normaal KPN mobiel abonnement of het speciale abonnement van KPN voor kinderen (Kids Sim).

Alles over de Kids Sim van KPN vindt je via deze link: Mobiel abonnement voor jouw kind

Je zou de prepaid van je dochter kunnen laten omzetten naar dit speciale abonnement, met behoud van haar eigen 06-nummer en zónder aansluitkosten.
Met Kids sim, kun je wel de multisim activeren op haar smartphone!

Maar met een prepaid aansluiting is dat helaas (nog) niet mogelijk.

Dank je wel Michel.

Ik ga eens kijken hoe ik dan het nummer behoud. En toch het abonnement afsluiten 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @ybg 

Ik heb je met veel plezier mogen helpen!
En mocht je nog vragen hierover hebben, stel ze dan gerust.

Tip: Ga langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt, dan wordt je persoonlijk geholpen en kun je ook gelijk al je vragen stellen aan de KPN (medewerker) verkoper.
In de KPN winkel kunnen ze ook helpen, bij het omzetten van de prepaid aansluiting naar het abonnement voor kinderen (Kids Sim), inclusief nummerbehoud!