Beantwoord

Sms ellende door 4239

• 3 februari 2016
  • 1 reactie
  • 265 keer bekeken

Beste KPN,

Ook ik heb in de val van 4239 gelooen, een onschuldig vragen spel en zonder dat je het door hebt zit je vast aan een abonnement ( heb ik nu door) van zo'n 12 euro per week. We krijgen ervoor terug 4 smsjes. Belachelijk dat dit gewoon zomaar kan.

Ik ontdekte vorige week dat mijn beltegoed op was, dat bleek dus door de smsjes van 4239.

Danzij het forum heb ik de site ipay.nl gevonden en vandaag het abonnement stopgezet.

Echter ik heb 2 weken geleden deze fout gemaakt en mijn beltegoed was 16 euro. Nu zag ik dat het per week 12 euro kost. In het ergste geval dus 3x12 + 3 = 39 euro. Hiervan is dus al opgenomen door de oplichter: 16 euro ( denk ik)

Mijn vraag is nu:

Als ik nu weer opwaardeer zal dit geld dan weer direcht naar de oplichter gaan? Net zo lang tot de 39 euro ingenomen is door hen? 

Of is door het stopzetten ook hun "recht" op het resterende bedrag vervallen?

Gaarne hoor ik van jullie

Bodian50

icon

Beste antwoord door Koen_1 5 februari 2016, 18:19

Dag Bodian50, welkom op het forum!

Balen dat jij hier ook de dupe van bent geworden! Stuur me een reactie op m'n privébericht en ik help je verder :)

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Dag Bodian50, welkom op het forum!

Balen dat jij hier ook de dupe van bent geworden! Stuur me een reactie op m'n privébericht en ik help je verder :)

Reageer