Beantwoord

SMS opwaarderen na migratie van Telfort prepaid naar KPN lukt nog steeds niet

  • 13 August 2019
  • 4 reacties
  • 317 keer bekeken

Kan niet meer SMS opwaarderen sinds de migratie van Telfort naar KPN. (PREPAID)

1 telefoon met Kpn simkaart en 1 telefoon met telfort simkaart.
Telefoons zijn opnieuw geregistreerd bij Mijn KPN.
In mijn producten zie ik ze staan.
Na de betaling gegevens ingevuld te hebben en op opslaan klikt,geeft het aan dat deze niet opgehaald kunnen worden wegens een technisch probleem.
Dat probleem is ontstaan sinds de migratie en duurt nog steeds voort.
Is er soms een verkeerde betalingsprovider ingesteld?
Gezien de forumvragen van leden,ben ik niet de enige met dat probleem.
Bij bij verschillende forum leden is het opgelost.
Ik hoop dat voor mij ook een oplossing gevonden kan worden.
Ik kan wel de tegoeden opvragen en de prepaid duur is nog ruim geldig en betaald.
De betreffende telefoonnummers heb ik in mijn forum profiel vermeld.
vast bedankt.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 22 August 2019, 09:59

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @De Snater We waren via een andere weg al in gesprek. Ook hier nog even. Ik laat het één en ander voor je nakijken en kom erop terug zodra ik meer weet. Omdat te laten doen zie ik nog wel graag de gevraagde extra informatie van je tegemoet.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @De Snater Dank voor de toelichting via het privébericht. Ik heb alles doorgezet. Er gaat naar gekeken worden en hopelijk is er snel een oplossing. Ik laat het je weten zodra ik iets hoor.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @De Snater Ik heb bericht teruggekregen dat het voor beide nummers moet werken. Ik begrijp uit je privébericht dat echter voor één nummer nog niet werkt. Dat is gek, natuurlijk. Zou je het toestel eens helemaal willen uit zetten en opnieuw willen inschakelen? Ik ga er uiteraard voor je achteraan als het daarna nog niet werkt.
Reputatie 7
Badge +20
Voor de meelezers: het kostte een extra stap, maar inmiddels kan @De Snater alle nummers weer opwaarderen via sms.

Reageer