1 telefoon met Kpn simkaart en 1 telefoon met telfort simkaart.
Telefoons zijn opnieuw geregistreerd bij Mijn KPN.
In mijn producten zie ik ze staan.
Na de betaling gegevens ingevuld te hebben en op opslaan klikt,geeft het aan dat deze niet opgehaald kunnen worden wegens een technisch probleem.
Dat probleem is ontstaan sinds de migratie en duurt nog steeds voort.
Is er soms een verkeerde betalingsprovider ingesteld?
Gezien de forumvragen van leden,ben ik niet de enige met dat probleem.
Bij bij verschillende forum leden is het opgelost.
Ik hoop dat voor mij ook een oplossing gevonden kan worden.
Ik kan wel de tegoeden opvragen en de prepaid duur is nog ruim geldig en betaald.
De betreffende telefoonnummers heb ik in mijn forum profiel vermeld.
vast bedankt.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel