Beantwoord

Sms versturen en bellen lukt niet met prepaid

• 20 september 2016
  • 2 reacties
  • 216 keer bekeken

hallo , ik heb veel nederlandse vrienden , heb prepaid kaart gekocht in nederland maar woon in belgie, als ik een bericht wil sturen , krijg ik steeds het antwoord mislukt , heb me al ingelogd op mijn kpn , nationale bundel gekocht , in nederland iemand gebeld , pffff , weet het niet meer , help

*Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter te vinden is
icon

Beste antwoord door Justin_ 22 september 2016, 11:04

Hoi Bieke, welkom op het forum! Lastig dat je nu niet kunt bellen of sms'en 😞

Kun je in Nederland wel naar mensen bellen? Dan is je simkaart in ieder geval geactiveerd.

Heb je genoeg beltegoed om te kunnen sms'en en bellen vanuit België? Als je alleen een nationale bundel hebt aangeschaft en verder geen 'los' beltegoed hebt, dan kan dat de oorzaak zijn.

Je hebt van mij een privébericht ontvangen. Reageer daarop, dan kijk ik voor je of er wellicht in onze systemen iets misgaat.

Hoi Bieke, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Betekent dit dat je probleem inmiddels opgelost is? Zo niet, dan zie ik je reactie graag tegemoet 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Kun je in Nederland wel naar mensen bellen? Dan is je simkaart in ieder geval geactiveerd.

Heb je genoeg beltegoed om te kunnen sms'en en bellen vanuit België? Als je alleen een nationale bundel hebt aangeschaft en verder geen 'los' beltegoed hebt, dan kan dat de oorzaak zijn.

Je hebt van mij een privébericht ontvangen. Reageer daarop, dan kijk ik voor je of er wellicht in onze systemen iets misgaat.
Reputatie 7
Badge +22

Hoi Bieke, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Betekent dit dat je probleem inmiddels opgelost is? Zo niet, dan zie ik je reactie graag tegemoet 🙂

Reageer