Beantwoord

Sms werkt niet, inloggen werkt niet

  • 31 August 2019
  • 5 reacties
  • 226 keer bekeken

Telfort is KPN geworden en nu kan ik nergens meer inloggen voor het beheer van mijn prepaid nummer.

Bij opvragen van beltegoed komt ook geen vervaldatum meer te staan.

Sms’jes komen niet binnen en sms’jes versturen gaat ook niet, ondanks het fijt dat het centrale nummer goed staat. Ook heb ik het centrale nummer voor abonnementen geprobeerd, maar heeft het niet doen baten, dus heb ik het weer teruggezet.

Bellen en gebeld worden kan wel, maar nu willen jullie juist verificatie per sms voor het maken van een nieuw account en dat gaat niet.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 6 September 2019, 16:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Anoniem, welkom op het forum en welkom bij KPN Prepaid :)

Het beltegoed bij ons heeft niet echt een vervaldatum. Zolang jij minimaal 1x per half jaar je telefoon gebruikt (even bellen, sms'en of internet gebruiken) blijft je beltegoed gewoon.

Je kunt verder je prepaid beheren via een MijnKPN, en de KPN Prepaid app.

Dan, sms'jes. Dat is iets waar we denk ik even naar moeten kijken. Je geeft aan dat sms'en in z'n geheel niet werkt. Beltegoed lijkt me dan niet het probleem. Ik controleer dit graag hier voor je. Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Vul bij Klantnummer mobiel graag zowel je 06-nummer als je simkaartnummer in.
Hi Erik

Dank voor je reactie.

Fijn dat jullie dezelfde regel aanhouden wat betreft de vervaldatum. Echter wordt er sinds de overname geen datum meer aangegeven in de beltegoedstatus sms wat een beetje jammer is.

De apps kan ik niet gebruiken: Inloggen met mijn Telfort inloggegevens lukt niet. Bovendien moet ik voor het maken van een nieuw account verifiëren per sms en sms’en werkt dus niet.

De gegevens heb ik ingevuld op mijn profiel.
Reputatie 7
Badge +30
Er is ook geen vervaldatum om weer te geven. Het beltegoed zelf staat op oneindig in onze systemen. Het enige is dat er achter de schermen wordt bijgehouden of je wel minimaal elke half jaar gebruik maakt van je prepaid. Zo ja, dan blijf je toegang houden tot het beltegoed. Zo nee, dan komt je toegang tot het beltegoed te vervallen.Het beltegoed is er dan nog wel, je kunt er alleen niets meer mee. Je moet op zo'n moment dan eerst weer even opwaarderen, en dan wordt je toegang hersteld.

Dank voor het invullen van je gegevens. Daarmee heb ik zojuist gekeken en sms versturen en ontvangen stond uit. Dat heb ik nu weer aangezet. Herstart even een keer je telefoon, en dan kun je weer gebruik maken van sms. Waarna je dan ook een nieuwe MijnKPN kunt aanmaken 🙂
Dank voor de verduidelijking omtrent de vervaldatum. Dus toch even iets anders dan hoe ik ‘t gewend ben.

Ik heb meteen geprobeerd te sms’en en het werkt allemaal weer. Ook wordt er een datum weergegeven bij sms’en SALDO naar 1266. Helemaal top!

Het aanmaken van het nieuwe account gaat denk ik wel lukken en anders ben ik terug hier te vinden.

Dankjewel voor de snelle oplossing.
Reputatie 7
Badge +30
Graag gedaan, en als je toch nog verdere vragen hebt of ergens tegenaan loopt zien we je inderdaad graag terug 🙂