Beantwoord

Snelheid Zorgeloos Online bundel

• 7 september 2018
  • 18 reacties
  • 352 keer bekeken

Ik heb een alles zorgeloos bundel gekocht, maar mijn internet snelheid blijft 128KB. Wat doe ik fout?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash 16 september 2018, 10:17

Goedemorgen @Robert de Kok. We hebben zojuist een reactie ontvangen van de technische afdeling KPN Mobiel. Met jou goedkeuring kan mijn collega het "Onbeperkt online-bundel'' van 128kbit/s eerder laten vervallen. Dit zal ervoor zorgen dat de andere bundel alsnog actief zal worden en dat je een internetsnelheid krijgt van 14,4 Mbps. Ik hoor graag van je of je het Onbeperkt online-bundel wil laten verwijderen.
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Ik heb een alles zorgeloos bundel gekocht, maar mijn internet snelheid blijft 128KB. Wat doe ik fout?Bij de prepaid zorgeloos bundel is dat inderdaad de snelheid: 128 Kb/s. Je doet dus niks fout.
Dat is leuk, er wordt op de website verteld dat de snelheid bij die bundel 14.4Mb is...
Hoe krijg je met 128K ooit een GB aan data op?

Reputatie 7
Badge +16
Goedenavond @Robert de Kok en welkom op het forum! We hebben verschillende bundels die je maandelijks kunt toevoegen aan een prepaid nummer. Waarschijnlijk heb je de Onbeperkt online bundel aangeschaft voor €8,99 en ontstaat daar de verwarring.

Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en simkaartnummer? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken
Hallo, ik heb het ingevuld.
Ik heb echter de zorgeloos bundel van 14,99 gekocht.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Robert, bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Vikash is inmiddels vrij, maar wou je vanavond nog wel voorzien van een antwoord. Vandaar dat ik je een reactie stuur. Ik heb samen met Vikash jouw bundels bekeken. We zien dat er eerst een Onbeperkt online bundel actief was en daarna een Alles in 1 Zorgeloos online bundel t.w.v. €14,99 is geactiveerd. De Onbeperkt online bundel was dus al actief. Hoeveel heb je voor de simkaart betaald? Er zijn namelijk simkaarten waarop de Onbeperkt online bundels al staan. Ik kan deze bundel verwijderen om te kijken of je dan wel gebruik kunt maken van de Alles in 1 Zorgeloos online bundel. Uiteraard zal ik de kosten verrekenen. Ik hoor graag of je hiermee akkoord gaat.
Reputatie 7
Oh, niet handig van KPN beide bundels van 128 Kb/s en die van 14,4 Mb/s van de term zorgeloos te voorzien. Aangezien je eerst die van 128 Kb/s had genomen is die actief. Hopelijk lost de oplossing van Marina het probleem, dat nu die van 14,4 het niet doet, op. Reageer je derhalve even op haar bericht hier?
Hi Marina. Ik heb 10,- voor de simkaart betaald.
Alvast bedankt voor de moeite.
Reputatie 7
Badge +19
Waar heb je jouw simkaart gekocht Robert? Je kunt kiezen tussen 3 soorten: de standaard KPN SIM-kaart zonder bundel(€4,99), de KPN SIM-kaart met internetbundel(€12,99) of een KPN SIM-kaart met Onbeperkt online-bundel(€12,99). Ik heb het vermoeden dat je de KPN SIM-kaart met Onbeperkt online-bundel t.w.v. €12,99 hebt aangevraagd en daarna de ''Alles in 1 Zorgeloos online bundel'' hebt aangezet. Ik heb in ieder geval de ''Onbeperkt online bundel'' gedeactiveerd. Ervaar je al verschil? Zo niet, zou je jouw toestel eens opnieuw willen opstarten? Hopelijk werkt het dan. Zo niet, hoor ik graag van je.
Marina, de telefoon gereboot, maar de snelheid komt niet boven de 128KB.
Gemeten met speedtest, maar ook gewoon in de browser is het heel traag.
De APN staat op portalmmm.nl.
Geen idee waar de kaart vandaan komt, ik heb hem niet zelf gehaald.
Groet, Robert.
Reputatie 7
Badge +19
Ik zie inderdaad dat het verwijderen van de bundel geen zin heeft gehad, omdat het een simkaart is i.c.m. een vaste bundel. Hoe we de ''Alles in 1 Zorgeloos online bundel'' kunnen activeren en ervoor zorgen dat de ''Onbeperkt online-bundel'' van 128kbit/s komt te vervallen moet ik uitzoeken. Ik heb hier vanavond/ dit weekend niet meteen een oplossing voor. Ik zet jouw vraag en 06- nummer door naar een expert die dit hopelijk kan oplossen. Zodra ik een reactie van hem heb ontvangen, reageer ik weer in dit topic.
Alvast bedankt, ik wacht het af. Prettig weekend.
Reputatie 7
Badge +16
Goedemorgen @Robert de Kok. We hebben zojuist een reactie ontvangen van de technische afdeling KPN Mobiel. Met jou goedkeuring kan mijn collega het "Onbeperkt online-bundel'' van 128kbit/s eerder laten vervallen. Dit zal ervoor zorgen dat de andere bundel alsnog actief zal worden en dat je een internetsnelheid krijgt van 14,4 Mbps. Ik hoor graag van je of je het Onbeperkt online-bundel wil laten verwijderen.
Hi Vikash?

Laten we dat maar doen.
Wordt het dan gecrediteerd?
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +16
Natuurlijk, ik zal de kosten voor je crediteren (toevoegen aan het tegoed) en het verzoek gelijk doorzetten naar de achterliggende afdeling. Waarschijnlijk wordt dit morgen pas opgepakt.
Reputatie 7
Badge +16
Onbeperkt online-bundel is nog geldig t/m morgen. Daarna komt deze bundel te vervallen en zou de snelheid hoger moeten zijn. Laat je ons weten of het is gelukt
Ik heb het een paar dagen afgewacht, maar nog steeds is de snelheid max 0.12MB.
Reputatie 7
Badge +16
Wat vreemd dat de snelheid nog steeds niet is verhoogd. Ik zal de achterliggende afdeling gelijk hierover inlichten. Zodra er meer bekend is laat ik je het weten. Excuses voor het ongemak 😥
Reputatie 7
Badge +16
Ik zie dat de "Onbeperkt online-bundel'' van 128kbit/s is verwijderd. De snelheid zou nu dus verhoogt moeten zijn. Ik zie dat je al gebruik maakt van het ''Alles in 1 Zorgeloos online bundel'', je hebt op dit moment nog 992 MB over van de 1000 MB. Als je op dit moment nog geen snellere verbinding heb dan ligt dat niet meer aan de "Onbeperkt online-bundel''. Waarschijnlijk ben je dan in een gebied waar de dekking niet optimaal is, waardoor dit probleem ontstaat. Je kan dan het beste contact opnemen met onze mobiele klantenservice op het nummer 0800 0105, mocht het nodig zijn. Zij kunnen je doorverbinden met de juiste afdeling.

Reageer